Frode D Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Fete felger! Nett kjøpt slike selv og er meget fornøyd. Er det Sonar dekk du har? Er de bra? Subber det hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Fete felger! Nett kjøpt slike selv og er meget fornøyd. Er det Sonar dekk du har? Er de bra? Subber det hos deg? Jeg har Nankang dekk, Sonar er ikke tilgjengelig i 19" for øyeblikket. Dekkene fungerer utmerket synes jeg, minimalt med sporing.Tror faktisk 17" i org dimmensjon sporet hakket mer, selv om de også var snille Finnes ikke i nærheten av subbing med M-sport understellet, har jo til og med 15mm spacere bak for å fylle ut de store hjulhusene på E91´n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 det ble kanonbra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 E91 er litt morsom sånn Får på 285 / 20 uten modifisering av noe slag. (Det gjør jo forøvrig at den ser supertam ut på orginalhjula...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 det ble kanonbra.... Takker Er fornøyd selv også, kjørte bak min egen bil i dag i trafikken og det så bra ut i fart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå