winchester Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Liker ikke porche jeg... Har en kompis som er helt vill etter de, som har hatt div porcher.. Men aldri helt skjønt greien med de.. Morro og kjøre er de Men å se på? Nehh....! Er jo herlig å se på også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Liker ikke porche jeg... Har en kompis som er helt vill etter de, som har hatt div porcher.. Men aldri helt skjønt greien med de.. Morro og kjøre er de Men å se på? Nehh....! Nei kos deg med 318i du.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Den dagen jeg kjøper Porsche blir det en 356, liker best de klassiske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 997 karossen med gt2-optik er det utseendet jeg liker best:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Liker ikke porche jeg... Har en kompis som er helt vill etter de, som har hatt div porcher.. Men aldri helt skjønt greien med de.. Morro og kjøre er de Men å se på? Nehh....! Nei kos deg med 318i du.... Haha Nei, som sagt, artig å kjøre er de. Men liker ikke utseende! Og det må da være lov Ville heller hatt en bmw med 500hk, enn en tilsvarende porche for å si det sånn Back on topic: Den var jo flott da Til å være porche mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Han lager denne tråden for å dele bilder, historien og skryte litt. Er det ikke derfor alle legger inn tråder her?. Gjør det noe? Ikke vær så sære da, hvis ikke dere liker det så ikke les eller kommenter det. Porsche er et par hakk heftigere enn den heftigste BMWen spørr du meg. bare fordi du har porsche deler på e30 din ^^ hehe... men uansett... grisegrom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Jeg hadde faktisk MYE heller kjøpt en BMW i samme prisklassen enn en slik Porche. Men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Dette er jo rett og slett rått... Hadde ikke hatt noe i mot å kjøre rundt i den akkurat. Tror nok faktisk jeg hadde valgt det fremfor en del BMW'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 hadde du sittet på en stripe med denne og deretter satt deg inn i en m5 e60 så hadde ikke den vært så sprek lenger. tro meg har nettopp prøvd dette. va liksom ikke samme M5 lenger. hehe men om det er snakk om plass å slikt så er det bare å handle m5 e60 stv. litt specs på bilen: hifi til 150 000,- understell fra tech art, justerbare bilstein dempere med rebound justering. stabb stag bak og foran. orginalt veltebur. carbon panser carbon ratt og div interiør artikler i carbon. 8" lcd skjerm til cam foran og bak + ett pussy cam hehehe robbie williams style. ny vinge bak som er justerbar. 315-25 19x11.5 bak og 285-30 -19x10 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Selv om denne kan regnes som "lillebror" i denne sammenheng, så er det hvertfall desidert det råeste jeg har sittet på i av kjøretøy. Ble liiiiitt skjelven i beina etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Jeg hadde faktisk MYE heller kjøpt en BMW i samme prisklassen enn en slik Porche. Men det er min mening. haha! nå er jo ikke en M5 en "sportsbil" helelr da... ei porsche konstruert for å kjøre fort på bane eller en "familiebil" kan ikke akkurat sammenlignes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 groom bil,men bare husk å kjøre med en god bremseveske når du er på banen så du ikke går rett frem på lang strekket og mister bremsene slik som han andre me porsche gjore. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Han lager denne tråden for å dele bilder, historien og skryte litt. Er det ikke derfor alle legger inn tråder her?. Gjør det noe? Ikke vær så sære da, hvis ikke dere liker det så ikke les eller kommenter det. Porsche er et par hakk heftigere enn den heftigste BMWen spørr du meg. bare fordi du har porsche deler på e30 din ^^ hehe... men uansett... grisegrom bil! Jepp. Har bremser ifra 996 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Han lager denne tråden for å dele bilder, historien og skryte litt. Er det ikke derfor alle legger inn tråder her?. Gjør det noe? Ikke vær så sære da, hvis ikke dere liker det så ikke les eller kommenter det. Porsche er et par hakk heftigere enn den heftigste BMWen spørr du meg. bare fordi du har porsche deler på e30 din ^^ hehe... men uansett... grisegrom bil! Jepp. Har bremser ifra 996 jeg.. i know kjipt det ikke ble polering i dag... er jo så fint vær også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Det var grym porsch! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå