fazerfreak Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Synes å legge ut bilde med reg.nr e en uting, e nok mange"tvilsomme" personer på nett som kan bruke bilde til ting og tang. f.eks google image -> reg sms >delebil .. ser ofte at selv eigere ikke tenker på det.. meg inkl avogtil.. synes vinga e kul eg , eg har dog snudd disse sideplatene ..
gjeewaytee Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 den vinga har overhode ingenting på en bmw å gjøre...så sånn er det bare, men klart, det er smak og behag
Snusfenrik Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 den vinga har overhode ingenting på en bmw å gjøre...så sånn er det bare, men klart, det er smak og behag +1
olechr Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 Synes å legge ut bilde med reg.nr e en uting, e nok mange"tvilsomme" personer på nett som kan bruke bilde til ting og tang.f.eks google image -> reg sms >delebil .. ser ofte at selv eigere ikke tenker på det.. meg inkl avogtil.. synes vinga e kul eg , eg har dog snudd disse sideplatene ..
Kverulanten Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 Dere får kjøre uten skilter da vist dere er så foranna redd for å bli robbet ALDRI hørt om noen som har fått innbrudd pga skilt.nr. Desto værre er det i Mitsu Klubben Norge der det er skikkelige Nazi tilstanden når det gjelder slikt og på forumet står de der med fullt navn og bilder av bilen i avataren haha Når eg tar bilder av biler tar eg heller fra siden vist det skal på nett. Orker ikke å sitte foran PCen for å redigere en hel haug med bilder. Da får de klare seg uten.
Bmw_325i_ Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 Dere får kjøre uten skilter da vist dere er så foranna redd for å bli robbet ALDRI hørt om noen som har fått innbrudd pga skilt.nr. Desto værre er det i Mitsu Klubben Norge der det er skikkelige Nazi tilstanden når det gjelder slikt og på forumet står de der med fullt navn og bilder av bilen i avataren hahaNår eg tar bilder av biler tar eg heller fra siden vist det skal på nett. Orker ikke å sitte foran PCen for å redigere en hel haug med bilder. Da får de klare seg uten. er faktisk noe som kalles organisert kriminalitet. dem tar seg god tid til å undersøke diverse biler, finne ut hvor de står for så å hente en bestemt bil. så ja. er litt lettere å se på en bil på nettet enn å stå å snoke inn ruter osv uten at det blir rettet mistanke. enda lettere å finne ut hvor den står med skilt. så den er jeg ikke enig i. tar 2 sek. send regnr XXxxxxx til 2282 så har du nok info..
Bmw_325i_ Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 btw.. tragisk å henge ut en person fordi han tok feil. ser humoren i det, men får a være grenser å dra det så langt at personen skal få egne tråder på opptil flere forum..
BMWentusiasten Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 Dere kan si hva dere vil om alu hekkvinger, men eieren som satt den på synes jo tydeligvis at BMW er en bil med kjøreegenskaper, kvalitet og utseende nok til å bekrone bilen med en slik sak. lang setning, men må jo være noe i det...
Marius2002 Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 Når jeg begynte å fatte interesse for BMW, uten å tidligere ha interesse av biler i det hele tatt, så pekte jeg stadig vekk på E39 og sa at det var en E46... Alle har jo vært der en gang ._. håper jeg. Hehe, holder på å lære dama dette nå da. Er så vant med å si modellkodene istedet for "3-serie" og "5-serie", og når jeg pratet med henne om dette før skjønte hun ingenting. Men nå ser hun forskjell og kan modellbetegnelsen på E30,E36 og E46 samt E34 og E39. Nyere BMW er håpløst å lære hun, men faceliften og pre-face på E46 ser hun forskjell på, haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå