pedro Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Hei S Hva gjør du med bremser bak da? Med K-sport 330mm framme blir det mye frontbias, noe tullsynet vil hekte seg opp i. De originale M3 bakbremsene er vel heller ikke så rå. Samme pingle klosser som på 318is, men de sitter lengre ut pga større diameter på skiva. Det gjør at de får større moment, men det er heller ikke noe råtassbremser egentlig. Ble ikke noe Eu på deg? Den sorte vi kikket på var ment som pendler bil og ikke driftbil hvis du fikk tak på den? Har en 96 520ia E34touring til salgs, men den er vel for dyr å pendle med? P
ZhilleN Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Hva skal du ha for denne? 80 ferdig eu.
ZhilleN Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Da skal jeg jaggu hente nye hjul på Søndagen Keskin kt1 ; 8,5x17/215/35 foran 10x17/245/35 bak
ZhilleN Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Jepp hehe, tror dette blir gromt med 10" bak hohoho
Eksos Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 5-serie innpress? Da må du valse godt Men blir nok kanon!
Spiritus Sancti Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Må valse max. Men det ser bra ut! Tør jeg spørre hva du ga for hjula?
ZhilleN Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Jepp blir valsing bak, og ja dette blir gromt! 6 lapper
pedro Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Skulle den ikke få stå på originale M3hul da? Grise gromme disse S. Liker kantene godt. Pent senter også. Valse pent nå da så det ikke blir skader i hjulbuen. Hvem skal valse? Flere bilder av felgene på bil da? P
ZhilleN Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 M3 hjula er solgt for lenge sia, må finne noen som har peiling, så ikke lakken sprekker, henter hjula i morra, og bilen blir eu til nesteuke, skal også få hjelp av Ole Martin med sideskjørta, + en service
Superbeetle Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Uten at jeg er kjent for å være særlig optimistisk, så tror jeg at du skal slite godt med å beholde lakken med de felgene.. Jeg hadde like men med ET30. Det krever en god del vals for å unngå subbing. Vet du hva innpresset ditt er ? 15-20? Jeg tror iallefall at du må valse så mye at hjulbuene mister helt fasongen.. MEN, du får ikke fetere hjul til E36 da
ZhilleN Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Sant nok, skal valse en god del, hvis det ikke går, så kommer vel disse for salg tenker jeg, verdt og prøve da disse felgene er de råeste på e36 Går det ikke blir det oz mito
pedro Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 S Noen ide om hvordan hjulbuene blir seende ut med så mye valsing? "Vær varsom plakaten" blinker litt nå OZ er råe felger det også! Har vel hentet Keskinene nå vel? Som jeg sa over her! BILDER Jeg får vel fortsette å feige med A/C felgene mine jeg vel? Bilen min er et sørgelig syn nå da uten lister, fanger framme sidelister, lykter og senterkopper Mulig jeg prøver med Alpinahjulene igjen siden ingen ville ha dem. 3mm spacere framme er nødvendig. De subber i bakkant ved foringsinnfestingen ved fullt rattomslag desverre. P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå