Gå til innhold

Min E36 320///M Coupe >> Solgt..! Stoort savn, takk til alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei S

Hva gjør du med bremser bak da? Med K-sport 330mm framme blir det mye frontbias, noe tullsynet vil hekte seg opp i. De originale M3 bakbremsene er vel heller ikke så rå. Samme pingle klosser som på 318is, men de sitter lengre ut pga større diameter på skiva. Det gjør at de får større moment, men det er heller ikke noe råtassbremser egentlig. Ble ikke noe Eu på deg?

Den sorte vi kikket på var ment som pendler bil og ikke driftbil hvis du fikk tak på den?

Har en 96 520ia E34touring til salgs, men den er vel for dyr å pendle med?

P

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skulle den ikke få stå på originale M3hul da?

Grise gromme disse S.

Liker kantene godt. Pent senter også. Valse pent nå da så det ikke blir skader i hjulbuen. Hvem skal valse?

Flere bilder av felgene på bil da?

P

Skrevet

M3 hjula er solgt for lenge sia, må finne noen som har peiling, så ikke lakken sprekker, henter hjula i morra, og bilen blir eu til nesteuke, skal også få hjelp av Ole Martin med sideskjørta, + en service :)

Skrevet

Uten at jeg er kjent for å være særlig optimistisk, så tror jeg at du skal slite godt med å beholde lakken med de felgene..

Jeg hadde like men med ET30. Det krever en god del vals for å unngå subbing. Vet du hva innpresset ditt er ? 15-20? Jeg tror iallefall at du må valse så mye at hjulbuene mister helt fasongen.. :?

MEN, du får ikke fetere hjul til E36 da :D

Skrevet

Sant nok, skal valse en god del, hvis det ikke går, så kommer vel disse for salg tenker jeg, verdt og prøve da disse felgene er de råeste på e36 :D

Går det ikke blir det oz mito ;)

Skrevet

S

Noen ide om hvordan hjulbuene blir seende ut med så mye valsing? "Vær varsom plakaten" blinker litt nå :lol: OZ er råe felger det også!

Har vel hentet Keskinene nå vel?

Som jeg sa over her! BILDER :wink:

Jeg får vel fortsette å feige med A/C felgene mine jeg vel?

Bilen min er et sørgelig syn nå da uten lister, fanger framme sidelister, lykter og senterkopper :evil:

ea86tgwz1gq1hy9uxzaw.jpg

Mulig jeg prøver med Alpinahjulene igjen siden ingen ville ha dem.

zy4g5sd3stbkr8qfkefs.jpg

3mm spacere framme er nødvendig. De subber i bakkant ved foringsinnfestingen ved fullt rattomslag desverre.

P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...