Gå til innhold

Min E36 320///M Coupe >> Solgt..! Stoort savn, takk til alle

Anbefalte innlegg

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk takk folkens! :)

Skjer ikke så mye med den akkurat nå, da den står lagret og trygt, planene blir gjort i begynnelsen av 2011, og eugodkjent og skilter.

Skrevet

Endra avataren din å nå? Endringer er ofte bra, men tror du bør selge 320en til meg før den får for mye lagerskade =P~ Det er såååååååååååå lenge til 2011 altså. Vi er jo ikke mitt i desember engang :lol:

Du har ett riktig prakteksemplar der altså. Interiøret passer Brilliantrot som hånd i hanske. Og det sier jeg som sa jeg ALDRI skulle ha bil med rødt interiør mer.

Fargen har gitt meg blod på tann. Var hekta på Avvusblau, montrealblau og andre lysre farger som Estorillblau.

Forøvrig er imolarødt en fin fage, SPES PÅ e46.

P

Skrevet

Haha, den står trygt lagret med BMW pledd over seg :-P og står på bukker :-)

Skal også ta et strøk til med tektyl under, demontere interiør, og gi det skikkelig rens, har også komplett ferdig lakkert m3 fangere og skjørt liggende, tilfelle det skulle skje noe :-) nye blinkers foran kommer også, er litt matte og klipsene er ødelagt, m matter, ny pære til den ene sprederen, ny pære til baklyset, rense gulvteppe og tak :-D

Skrevet

Skjer lite her om dagen, men blir muligens Kompressor som jeg har fått tak i, er fra ss performance :) skal yte Ca 250 hk

Skrevet

Fikk et tilbud på dette fra en som har hatt denne kompressoren på sin m50 320 motor, ingen problemer, og muligens jeg godkjenner bilen med kompressor, noe som jeg tror er meget lurt i dette tilfelle :)

Noen som har erfaring med ss performance kompressoren?

• 1 month later...
Skrevet

Jaja folkens, da blir denne vurdert solgt, kan ikke ha biler stående i hytt og pine, begynner på et driftingprosjekt også, så må skrape sammen litt kroner, så da blir denne solgt med tungt hjerte..!

bilen blir da levert ferdig eu-godkjent for de som vil det, selges heller ikke til hvem som helst.

Ta kontakt for mer info, og flere bilder, pratemakere kan la være :)

Mvh.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Det var som jeg sa sist onsdag. Hiv den på dynga, eller ta imot følgende knalltilbud på en 530dat sort II med tre sett hjul og en konfekteske. Kan også følge med kone og tre barn, snill bikje og en tilgodelapp på Biltema :lol: .

Hadde ikke Ole Martin en 320a :?: Skulle bli driftebil god nok den?

Presse på orginal motor m 250HK? Hørtes spennede ut. Har sittet på med 3,2 og 328 med presse og begge sparket rimelig godt unna! Vurderte det selv før jeg begynnte å plundre med 3,2ern.

Start med å skrive en god søkad til Biltullsynet. Bør inneholde en relativt detaljert beskrivelse av hvilke modifikasjoner du ønsker å gjøre og hvor mye pulver du vil hente ut. De elsker søkader med specs og bilder og kvitto og en og annen Tüf godkjenning.

Hva tenkte du å bruke av bremser da? Jeg søkte på 265HK og måtte da oppgradere bremsene til tross for at jeg hadde 328 bakbremser. Blir litt plunder bak det pga svingarmer og stikkaksler fra M3 ikke passer rett over.

Blir det QuickStopp og EU i ettermiddag eller?

Skrevet

Ja presse vet jeg Ole Martin skaffer meg, pressa på min motor kan øke hesteantallet oppmot 250++ han som hadde pressa på sin 320, hadde busta flere m3'er, da skal det gå bra unna :)

Selvfølgelig blir søknaden dokumentert nøye punkt til punkt.

Selvfølgelig andre bremser, 330mm slissa og borret ksport bremser, coilovers kommer også derifra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...