ZhilleN Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 få noe strekk og hiv den i bakken og bytt ut de harry senterklistremerkene med bbs Nope, blir andre felger, ble dritskuffa..!! For vel heller satse på noe bbs rs greier trur jeg
ZhilleN Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Hmm, så litt 16" ut ja, men satser på de er bedre IRL ¨Den photoshop redigeringa di håper jeg var svinkjapp Ser litt bedre irl, ikke mye! Den redigeringa gjorde jeg på tinypic på et minutt ca, så ikke bekymre deg om den der du
ZhilleN Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Ble ikke sånn kjempefornøyd med resultatet, så da går jeg for noe litt større, hartge 18" muligens
BMW-Coupe Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Skjønner ikke hva du tenkte med når du kjøpte disse!
ingard Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Felgene er det ikke noe galt med. Det er dekkene dine som er fullstendig i feil størrelse. Er ALT for brede, og da ser det slik ut. Tipper med mer senk og MYE mer strekk så blir det knall.
ZhilleN Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Skulle tro jeg var drita og litt til når jeg kjøpte disse Blir nok 18" muligens, eller BBS RS i 17 med strekk, fikk et jævla bra tilbud på RT, 8000,- uten dekk nyoppussa, nye skruer, hva synes dere egentlig? Må si jeg har veldig lyst på dekkstrekk nå
m-alpin Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Hehe,de felgene så trist ut på bilen.. Må opp i 18 på e36 om ikke du skal ha enorm bredde for da er det 17 som gjelde. Min med 18x9
ZhilleN Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Det der så veldig bra ut! Men du har jo sedan
m-alpin Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Nei,touring Hadde 18x8,5 på min forrige coupe å synes det så bra ut å. Bare si ifra så kan jeg fjerne bildene altså.
ZhilleN Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Det så da bra ut det Tror 18" er mer riktig, men for se hva det blir til. Har fått tilbu om og bytte 17" erne i 18" hartge e46 felger, Vet ikke åssen det hadde blitt men..
ZhilleN Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Update! Da har jeg fort litt i dag også, fikk på hjula på andre siden også i dag, synes det er litt tamt.. Gamle @ Nye blinkers Fått på venstre siden Og høyre Bilde av hjula og nye blinkers Ble litt rydding og støvsuging innvendig også, fikk på plass m mattene Og et på andre siden
ZhilleN Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Takk takk! Mangler bare sort bunnteppe, og tak så blir det bra det der
-Erik- Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Hva er forskjellen på de 4 blinklysa egentlig? Ellers er bilen nydelig
Mikael-B Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Du burde forresten rense og beskytte Alcantara'n din, så den slipper å bli stygg og hullete. Anbefaler den her, den er gull: http://swissvax.no/startside-mainmenu-64?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=129&category_id=31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå