ZhilleN Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Hva er forskjellen på de 4 blinklysa egentlig? Ellers er bilen nydelig De gamle var klipsa ødelagte på, og slitt glass
ZhilleN Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Du burde forresten rense og beskytte Alcantara'n din, så den slipper å bli stygg og hullete. Anbefaler den her, den er gull: http://swissvax.no/startside-mainmenu-64?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=129&category_id=31 Se der ja, takk for tipset mikael, den skal jeg prøve
haybimmsen Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 nice , hva har skjedd med fremskjermen din da på høyre side her?
ZhilleN Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Skrevet Juni 3, 2011 Ikke noe, bare litt justering som skal til, noe jeg ikke har fått gjort enda skal justere panser og dør på høyre side, så blir det knall!
ZhilleN Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Må først ha den på firehjulskontroll, og vise den på nytt hos statens vegsesen, så kan jeg ta eu kontroll, + at ventoen jeg har er blitt avskilta på grunn av at den var for lav, og brei :S så jeg må fikse litt på den også..
Gjest atlis Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 vis du ikke har takluke. Så har jeg komplett sort taktrekk til salgs. 800kr. Med hver eneste skrue.
ZhilleN Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Har takluke desverre, eller så hadde jeg handla glatt!
Evenol Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Må først ha den på firehjulskontroll, og vise den på nytt hos statens vegsesen, så kan jeg ta eu kontroll, + at ventoen jeg har er blitt avskilta på grunn av at den var for lav, og brei :S så jeg må fikse litt på den også.. Det er en måneds ventetid på etterkontroll hos BT nå (hvis ingen avbestiller), så du bør bestille time tidlig...
Evenol Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 å herregud, overalt eller? Ja... dessverre. Ring imorra å hør. Er du heldig så kan det være at noen har avbestilt. Jeg sjekket alle steder her på østlandet når jeg skulle ha time. Måtte vente tre uker første gang og fikk i Sarpsborg. Når jeg ringte og skulle ha en ny time (ringte 9. mai) så fikk jeg time på Jessheim 10. juni... Helt latterlig.
ZhilleN Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Skrevet Juni 26, 2011 herregud... At det går ann! det er bare tull det statens vegvesen greiene, har dem langt oppi strupen nå...!
winchester Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Så du slet med at bilen var for lav på EU - bare tull. 8 cm fra laveste punkt er regelen. Kan ikke forstå at over halvparten av de som jobber der fortsatt er ansatt.
hypah Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Hoi! Du har vel ikke tilfeldigvis noen ekstra radiatorslanger liggende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå