Gå til innhold

Min E36 320///M Coupe >> Solgt..! Stoort savn, takk til alle

Anbefalte innlegg

Skrevet
For at mito skal bli kult må det være et innpress som krever valsing:p

M-felgene er da ikke hverken dyre eller så veldig sjeldne :roll: BBS LM som du nevner har jo en mangedobbel pris i forhold, med mindre man kjøper replicaer, som igjen ikke blir helt det samme i mine øyne.

OZ mito I 8,5x18 ET34 und 9,5x18 ET38 Lochkreis: 5/120

Trenger ikke valsing på disse ;)

må nok valse med et38 du! kommer seff an påsenk,men alt over (eller under) 30mm senk krever valsing bak...

gå for "kontor" felger :-) hehe...tøffe de ;-)

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja min er senka 60/40.. Så jeg går for noen m felger, de stikker ikke akkurat utenfor hjulbuen. har veldig lyst på contour.. :) du har det på din ///mysild?

Skrevet
Oz mito ;D

jeg har et35 18x9 funker fett det! min er ikke senka mye bak, men må valse hvis du skal senke mye ;D

Ikke senke mye, senke så mye at det ser fint ut :lol: Skal jo også kunne bruke bilen og f.eks ha folk baki..

Jeg ville IKKE gått for E46 replica, det er jo slike felger som folk bytter ut for de syntes felgene som fulgte med bilen var fæle...

Bare Chris i hele verden som ville byttet ut Tramont Staria i E46 m3 replica :roll::P

(om ikke jeg husker feil)

Skrevet
Oz mito ;D

jeg har et35 18x9 funker fett det! min er ikke senka mye bak, men må valse hvis du skal senke mye ;D

Ikke senke mye, senke så mye at det ser fint ut :lol: Skal jo også kunne bruke bilen og f.eks ha folk baki..

Jeg ville IKKE gått for E46 replica, det er jo slike felger som folk bytter ut for de syntes felgene som fulgte med bilen var fæle...

Bare Chris i hele verden som ville byttet ut Tramont Staria i E46 m3 replica :roll::P

(om ikke jeg husker feil)

haha.... ja angrer litt på det, men de felga ødelagte noen hjulbuer som er en av grunnene til at jeg nå må lakkere bilen! Synst e46 m3 er fine "rolige" felger, men jeg savner kant!!

Skrevet
Hvis det er orginale e46 m3-felger kommer du til å slite med innpresset bak :P
:D har ikke så peil på detta jeg.. :P

men om det er orginale, med det lave innpresset så kan det nok bli kult :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...