Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du vil ha blåst den litt ren så stiller jeg meg gratis til disposisjon. Skal sørge for at den ikke støver ned jeg.

Ikke selg! Ta heller av skiltene og modifiser den.

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvis du vil ha blåst den litt ren så stiller jeg meg gratis til disposisjon. Skal sørge for at den ikke støver ned jeg.

Ikke selg! Ta heller av skiltene og modifiser den.

hehe.. jo, takk for det! kan sende deg nøkla i posten jeg!

:P

og, ja... vel...

bilen skriker etter å få rulle på veien, med skilt eller ei.

(tilbake til det med hjerteattacken, blodtrykket osv ... :P)

jeg vet ærlig talt ikke...

surt å ha noe slikt i garasjen da jeg faktsik faan meg ikke får lov å kjøre plombert moped en gang!!!

:(

Skrevet
du kjører vel med den uansett da. det hadde hvertaff jeg jort hadde jeg mista lappen. Sjansen for å bli stoppet igjen er lik 0,000001 da.

uhm... mener du det?

flere som støttet denne uttalelsen?

Skrevet
du kjører vel med den uansett da. det hadde hvertaff jeg jort hadde jeg mista lappen. Sjansen for å bli stoppet igjen er lik 0,000001 da.

Det er vel ikke det å bli stoppa av onkel blå som er risikoen, men hvis du blir involvert i ulykke med personskade osv. Det blir dyrt.

Skrevet

tja. er vel egentlig ikke enig i det. spesielt da du har en rå m3. de blir jo stoppet mye oftere enn en vanlig bil.

når det er sagt har jeg aldri blitt stoppet av politiet før

Skrevet

Vet om flere som gjør/har gjort det, men må ikke finne på det... :shock:

Sjansene er små ja, jeg har blitt stoppa 1 gang på ca.60 000 km men HVIS du blir stoppa, og ikke minst HVIS det skjer noe sliter du noe inn i H******!!

Skrevet

Gamlesjefen min har mistet lappen 3 ganger, og er lappløs atm også.

han kjørte en gang i ny og ne når det var nødvendig. Han ble stoppet og tatt uten lappen.

Jeg har også en kamerat som nå er 22 år som aldri har tatt lappen, han kjører fortsatt uten å ha blitt stoppet noen gang på de 3-4 årene han har kjørt.

Jeg har aldri fått bot, men har blitt stoppet mange ganger. En gang fulgte de meg helt hjem, han skulle bare sjekke bilen.....

Skrevet

Har selv blitt stoppet kun en gang, men da var det pga at jeg kjørte en bil som var en annen kamerat sin som ikke hadde førerkort og han var selv ofte ute å kjørte uten førerkort, grunnen til at jeg da ble stoppet var at politiet trodde det var han som kjørte, jeg hadde heller ikke bilbelte på meg, noe de brydde seg fint lite om, det var kun han kameraten de var ute etter.

Men jeg tror dette med å bli stoppet har veldig mye med hvor man bor i landet, kan tenke meg det er mye lettere å bli stoppet på Østlandet blant annet, men så har de jo en mye større politistyrke der enn for eksempel her på Vestlandet.

Skrevet
Den audien har tatt meg også. føler med deg jonr :x

har han det?? hehhe..

uff da. kondolerer i retur:P

"heldigvis" ikke bare jeg som "driter" meg ut.

faan så surt dette er..

dere som leser denne tråden.

pass på høyrefoten... politi er overalt om dagen.

å fyfaan så surt dette er! kom på at imorgen skulle jeg på banekjøring på vålerbanen!!

helvette! nå ble jeg enda surere!!! :(

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...