-Marius- Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Hvor får man tak i verktøy til å holde på den store 22" bolten som sitter i toppen av demperen og som gjør at man kan stramme på den 8" i midten av 22'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 http://www.biltema.no/products/productp ... emId=82368 Noe sånt kanskje? Eller misforstår jeg helt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Var ikke helt slik, er lavere og man skal kunne få en skiftenøkkel rundt den 22'en, og oppi den så skal det kunne gå en 8" som skal skrues mens man holder 22'en fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Var ikke helt slik, er lavere og man skal kunne få en skiftenøkkel rundt den 22'en, og oppi den så skal det kunne gå en 8" som skal skrues mens man holder 22'en fast. Du må ha en Skralle hvor du kan plassere en pipe med hull rett gjennom på en måte, sånn at du kan få en annen skralle med umbrako gjennom. Vet ikke helt hva man kaller det, men de har det nok på biltema. Så er ikke helt feil det som er henvist til ovenfor her, var litt lange de pipene og du må ha en sånn pipe i 22mm, kan faktisk bruke en fastnøkkel rundt de der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Jeg brukte to fastnøkler. De skal ikke strammes så utrolig hardt. 25NM i følge papirene som fulgte med mitt KW-sett. Hadde jeg visst at det fantes slikt verktøy hadde jeg handla det inn. Spesielt for den minste hadde det vært en fordel. Den store og forøvrig Den minste på biltema kan vel umulig være 17mm innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 MUTTERTREKKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn9990 Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 22 tommers bolt? Du mener ikke 22mm? Det er kanskje en slik nøkkel du trenger? Torfinn http://extranet.bahco.com/catalogue/ima ... lockID=368 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå