Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ja jeg har prøvd å søke!! Men hva er raskeste vei ned? Det vises jo til indre vei på hjemmesiden til rudskogen, men det må da være raskere å kjøre motorveien nedover?

Og hvor langt tid bør jeg beregne, skal være det litt over 0900!

Posted

Tror det kjappeste er å kjøre til Lillestrøm... Jeg kan desverre ikke ta noe veibeskrivelse i hode. Kjørte fra Rudskogen til Lillestrøm for noen år siden, godt utpå kvelden... Mener det er 1 time - 1,5 fra Lillestrøm til Rudskogen? Morsomme veier og fin natur.

Posted
Ja jeg har prøvd å søke!! Men hva er raskeste vei ned? Det vises jo til indre vei på hjemmesiden til rudskogen, men det må da være raskere å kjøre motorveien nedover?

Og hvor langt tid bør jeg beregne, skal være det litt over 0900!

Du tar e6 ja, det går endel kjappere. Nå¨vet jeg ikke hvordan du kjører, men jeg bruker maks en time fra oslo og hjem til sarpsborg om alt går som smurt. Fra sarp til rudskogen må du regne ca 15 min tenker jeg :)

Posted

Enkleste veien er E6 og ta av på første avkjørselen etter Sarp-broa. Raskere ruter finnes, men forskjellen er ikke stor...

Posted

Siden det nå er fire felt hele veien omtrent så kjører jeg alltid E6 så langt jeg kan. Dvs, det Gunnar sier. Drar du halv åtte burde du ha good tid.

Veien mot Lillestrøm er kjempeskøy, men jeg ser ingen vits å kjøre den før banetreff..