Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, er i militæret for øyeblikket, så har ikke så mye tid å gjøre noe på...

Får se hva neste langperm bringer:P

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet
Men får vel først fortelle at jeg har nå funnet feilen med tomgang og hvorfor den stoppet: temp-føler på kjølevannet gir pluttselig -50 verdier, og da slår bilen på choken:P

Har egentlig ikke skjedd stort siden jeg fant ut dette da jeg reiste inn til førstegangstjeneste rett etterpå. Men tenkte jeg skulle sette meg ned og bestille ny føler slik at jeg har den i posten til neste langperm...

Saken er den at jeg har sett på alle de bildene på GS-bildeler og må innrømme at jeg ikke finner verken føleren eller har peiling på hvor den sitter:P Og da er det jo bare en ting å gjøre:

Spørre alle de kloke hoder her inne:) Noen som vet?

• 3 months later...
Skrevet

Militæret du også ja?

Spent på noen bilder snart! har ikke sett artec ms før, men de kledde jo faktisk bilen godt! en god konkurrent av rondell d58 ;)

• 2 months later...
Skrevet

Har fortsatt skjedd lite her, var ikke så veldig motivert til å kaste meg over bilen når jeg var ferdig i militæret, og uken etter var det rett på 3P:P

MEN, har vært igjennom ett par prøve skilt i sommer og jeg må si jeg snart kommer til å klikke om jeg ikke får byttet den tempsensoren til automatchoken! Hver eneste gang jeg skal ned i 2. eller 1. MÅ jeg holde den oppe på turtall med gassen for at den ikke skal dø. Kommer du inn i ett kryss får du fort en fot for lite! >.<

Har pratet med to BMW-verksteder, de hadde ikke peiling og fant ikke noe på PC'n sin, så de skulle sjekke om de fant noen bøker el. også skulle jeg ringe dem oppigjen. Når jeg gjorde det hadde de fortsatt ikke funnet ut noe, så tenke jeg ville fri til Bimmers igjen!:)

Må da være noen her som har stålkontroll på slikt?:)

• 1 month later...
Skrevet

Har akkurat samme problem som deg med tomgangen..

stopper når jeg skal inn me clutch inn mot kryss...er 525 jeg har da men...

Si fra om du finner svar på problemet:D

Feit bil foresten !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...