Lars89 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Sølv eller svart passer bra Grom bil forresten! Hadde passa bra med sort skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Flott E38:) Ta godt vare på den,å kos deg på veien med den i sommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 nydelig bil, spesielt felgene savner oxo manuelt gir i min, kommer liksom mer i kontakt med bilen da.. er det M60 eller M62 som står i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kast Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Den skal eg kose meg med;) Hehe.. Ja , mykje meir kjøre glede med manuelt.. Har sett da ikkje e mange 740 med manuel;) Er m60 so står i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kast Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Noen som kan gje meg litt tips til ka eg kan gjere med bilen? Har planer om og: Tone alle sideruter Senking foran 4rørs eksos. Bilen skal stå parkert i vinter, så blir ikkje gjort noe før;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Nydelig bil! Hadde den vært min ville jeg sett meg om etter et shadowline listesett, dette for å få bort chromen, lakkert sidelistene, alpina frontleppe og svakt toning av vinduene som du sier. Eisenmann Ellers ville jeg prioritert å kanskje funnet et interiør i en annen farge? hehe.. Men det er en smakssak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kast Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Nydelig bil! Hadde den vært min ville jeg sett meg om etter et shadowline listesett, dette for å få bort chromen, lakkert sidelistene, alpina frontleppe og svakt toning av vinduene som du sier. Eisenmann Ellers ville jeg prioritert å kanskje funnet et interiør i en annen farge? hehe.. Men det er en smakssak.. Lurt litt på alpina front leppe ja;) So me får se når vinteren er øve. Blir heilt svak toning. Hehe, ja da er smaksak, syns ikkje intriøret er så verst lenger:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 alpina frontleppa er bra. bilen blir mye tøffere med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kast Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 alpina frontleppa er bra. bilen blir mye tøffere med en gang Jepp er fint.. Men er ein stiv pris og;; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 koster å være kar se fikk link til no kopi greier i glassfiber som var ganske billig da. jeg kjøpte orginal alpina leppe. men funker kanskje med glassfiber også. her er linken til kopi leppa http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17269178 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kast Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 koster å være kar se fikk link til no kopi greier i glassfiber som var ganske billig da. jeg kjøpte orginal alpina leppe. men funker kanskje med glassfiber også. her er linken til kopi leppa http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17269178 Ja, da e ikkje billig.. Såg no ut som ein grei pris på den.. Ser dei har ein del av dei på ebay og. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-7-E3 ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Flott bil, si fra når du skal selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kast Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Flott bil, si fra når du skal selge den Blir lenge til:) Blir berre meir og meir glad i bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kast Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Har då hatt risting i ratt og ved nedbremsing siden eg kjøpte bilen. Var ein liten slakk i høgre opphengskule, skiftet den og sjekket alle ledd og foringer foran, men alt såg bra ut.. Så har eg lest litt rundt om, at da kan ve kasterstag foringen som var dårlig, men foringen var ikkje slept.. Så kjøpte eg berre nye, powerflex foringer til casterstaget, og all risting og dunkelyd var vekke;) Når eg først hadde da av tok eg meg tid til og pusse og lakkere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kast Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå