Jay-O Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 hm, skal si jeg har tenkt tanken på å gjøre det samme. Lage min egen amerikanske politibil Har du bare tenkt på POLICE, eller litt mer gjennomført med farget og det hele? Tenkte noe i retning av den mustang politibilen i Transformers... "To punish and enslave..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Skal du gjøre dette på BMWen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 hm, skal si jeg har tenkt tanken på å gjøre det samme. Lage min egen amerikanske politibil Har du bare tenkt på POLICE, eller litt mer gjennomført med farget og det hele? Tenkte noe i retning av den mustang politibilen i Transformers... "To punish and enslave..." Great Minds Think Alike! Har til og med sett etter lysbroer i rød og blå. Uansett, utrolig tøff den bilen. btw: 300C politibilen fra The Island er ikke dum den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Du kunne f.eks skrevet sheriff istede for police, da kan de umulig si noe? Går en svart/hvit amerikaner i Trondheim med stjerne på døra og sheriff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Apropos "The Police"! hehe Top Gear er så sinnnsykt RÅTT! Lurer på hvor mange ganger jeg har sett oppigjenn alle de sesongene! Sorry OT ^^ Kunne sikker blitt tøft med en BMW i "politi-drakt", men ser egentlig for meg at en BMW passer bedre som Polizei den Police:P Vet ikke jeg, delte meninger vil jeg tro men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 ja, har tenkt på Polizei, men liker ikke grønt... Så da passer fargene til amerikanerne bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Ah, ja ser den! Den grønfargen de bruker er ikke akuratt den fineste som finnes:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Pluss at jeg tror det hadde bydd på problemer når jeg skal på ferie i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Haha! Ja det skal du se;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Mener det står en amerikaner på øya her, den er svart å hvit, med amerikansk lysbjelke.. =) husker ikke om den hadde no skrift på siden, tror kanskje den hadde en sheriff stjerne tror akkurat denne bilen gikk i stavanger for noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Ja, hvis det er den samme så var den mye rundt Sunde/Kvernevik området... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Eller så kan du kjøre den Polske varianten.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 fysj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Her i Tromsø har vi ei boble som er svart og hvit hvor det står "POLICE" på siden Den har jeg sett flere dager nå så den har neppe havnet i noe trøbbel Den bilen er forøvrig til salgs, ligger her den: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1242816983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 ja, har tenkt på Polizei, men liker ikke grønt... Så da passer fargene til amerikanerne bedre... tysk politi har blitt blå de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå