klodrik123 Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 tror det hadde vært en veldig god ide og hatt en egen tråd for bilstereo og tilbehør.. under ANNET er det så mye forskjellig at det er tidkrevende å vanskelig å finne frem til det man vil ha til den summen man har tilgjengelig.. noen enige eller uenige?
316 Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 http://www.bimmers.no/viewforum.php?f=10 Gratulerer med dagen!
EirikL Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Hehe, ting kan noen ganger ligge litt for oppe i dagen. Har skjedd med meg, til og med
klodrik123 Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 mener egen tråd for salg av bilstereo ja hadde blitt lettere. det har kommet en egen tråd for felger og dekk, og det er en super oppdatering mener det burde vært en slik tråd for salg av bilstereo og dvd,
Lars89 Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Ser ikke behovet. Få/ingen andre bilforum som har det. Er andre underforum jeg savner mer. Treff f.eks
Lars89 Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 bilforumet.net har det Ja, men bilforumet er mange ganger større og har sikkert 2-300 underkategorier. For et rot!
klodrik123 Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 det er vel rot det hadde blitt mindre av, iallefall i ANNET tråden, det er så mye rart der.
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 det er vel rot det hadde blitt mindre av, iallefall i ANNET tråden,det er så mye rart der. Det er vesentlig mer rot å bla seg innom 50 underforaer for å se om det kanskje er noe interessant å lese. Jeg er glad Gunnar har oppsettet som vi har her. Flere underforumer gjør forumet uryddig og tungt å lese. Søker man etter bilstereo er det jo bare å bruke søkefunksjonen.
klodrik123 Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Skrevet Juni 29, 2009 ja, er enig i at forumet her inne er jævlig bra men er ganske mye som selges i "annet" tråden, blant annet mye bilstereo relaterte ting som,kabler,cd spillere, subber, subkasser, forsterkere,kondensatorer+++ å fått dette samlet i en bilstereo tråd hadde kanskje ikke vært så dumt, imitt syn iallefall, slipper mye bumping og/eller leting, har drevet og brukt søkemotoren i forumet ved flere anledninger men synest den funker så som så... men all ære for et kjempeflott forum, som det er gratis og være medlem i.. stor takk til moderatorer og andre "ildsjeler" som holder forumet oppe
Dirty Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Dette har jo vært oppe 1000 ganger før. Kan ikke ha flere underfora å bla i, e nok som det er nå
klodrik123 Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Skrevet Juni 29, 2009 kanskje det ikke er en så dårlig ide, hvis det har vært oppe 1000 ganger før?
CeeKay Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Jeg er i alle fall for det. Tror det hadde fått ryddet litt opp i "annet" forumet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå