photowerkz Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Må si det er sjeldent du tar bilder av biler med vridde hjul, noen spesiell grunn til dette? Ellers liker jeg bildene dine godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Ingen bedre grunn enn at det skjelden til aldri er pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Vurdert en annen måte å sladde skiltene på? Det ødelegger det ellers tøffe impreza-bildet ganske grundig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Må si det er sjeldent du tar bilder av biler med vridde hjul, noen spesiell grunn til dette? Ellers liker jeg bildene dine godt somregel blir bilder best med rette, eller svak vridde hjul... fullt rattutslag kan ødelegge mye i mine øyne.... har gått i den fella noen ganger! Vurdert en annen måte å sladde skiltene på? Det ødelegger det ellers tøffe impreza-bildet ganske grundig. enig, bedre å bare ta det av når man skal ta bildet! jeg sladder sjeldent, eller aldri skilt... men det skal du ha photowerkz, du er flink til å få fram detaljer i bilene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Har prøvd flere ting for og sladde skilt, og det er ikke mye som er pent desverre. Skilt generelt er ikke pent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Ett 1024x768 wallpaper. Tok bilde av børsta alulistene i bilen min + audi sport logo'n på rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 ahh elsker bildene dinne keep em comming! den subaruen så greit sprek ut.. fikk du prøvetur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 ahh elsker bildene dinne keep em comming! den subaruen så greit sprek ut.. fikk du prøvetur? Takker. Sub'en skal visstnok ha 350hk, og hun som kjørte den var ikke redd for og bruke de Takket nei til og kjøre den selv, da jeg liker ikke kjøre andre sine biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 kvinnfolk som kjørte den? SPREKT ser steike dyr ut ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 kvinnfolk som kjørte den? SPREKT ser steike dyr ut ivertfall Den er til salgs for 790.000kr, så løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Tore på sporet sin nydelige e30 igjen. Gravde litt i bildene jeg tok av den, og fant ett jeg ble sittende en stund med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Dæven det var pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå