Sturlis Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Flotte bilder ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Geir: jeg fant ikke igjen tråden din. Folk er ekstremt flinke til og poste bilder her, så poster du ikke noe i løpet av 1 dag så er den gjemt laaaangt bak Utsnitt i 100% størrelse fra samme bilde: Til og være tatt med amatør kamera, med ei amatør linse, så er det helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 veldig brae bilder du tar!! hvilket kamera bruker du og i hvilket format tar du bilder i? raw?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Takk Bruker Nikon D300, og har i det siste (siden bmw'n til geir) benyttet raw. Brukte JPEG før, men fant plutselig ut at forskjellen mellom JPEG og RAW på D300'n var ganske mye i forhold til tidligere kamera jeg har eid, hvor det stort sett ikke var noe poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Har sett gjennom hele tråden din her nå Marius, og jeg må bare si: Fantastisk fine bilder! Hold på stilen din sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Takk, hyggelig og høre. Blir nok noen stille månder nå som vinteren kommer, men får satse på at enda flere stiller opp til sommeren 2010! Var ute i dag og fotograferte hva som sikkert blir siste bilen for i år. En pen 7 serie som er senket på noen 20" felger. Bilder kommer etter hvert som de er ferdig redigert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bas Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Haha, står det virkelig "svarte penger" på skiltholderen, eller er det noe du har photoshoppa inn Flotte bilder som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Takker. Det står svarte penger der Genial skiltholder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Takker. Det står svarte penger der Genial skiltholder!! Igjen, nydelige bilder. Vet du hvor skiltholderen er kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Takker. Det står svarte penger der Genial skiltholder!! Igjen, nydelige bilder. Vet du hvor skiltholderen er kjøpt? Takker. Nei, men jeg skal spørre eieren av bilen og komme tilbake til deg med det For de som liker litt mer "naturlige" bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Flott. Lekkert det siste bildet. Tar du betalt for å ta en slik bildeserie eller tar du det som en rik lærdom? Hadde det vært interessant med en photoshoot av E61'en min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Jeg fotograferer de bilene jeg selv finner interessange på en eller annen måte, eller som er såpass spesielle at de tiltrekker hva jeg driver med litt ekstra oppmerksomhet Fikk en 0.5L med urge av eieren av bmw'n og det er det meste jeg har tatt av betaling så langt www.bildekor.no mente han skiltplatene var fra. Hvis du forsatt ruller rundt senka på sommerfelger neste helg så kan vi se det an da. Mandag-fredag har jeg ikke tid. Send meg en PM på torsdag f.eks så får vi se an vær osv osv. Vet ikke om noe som skjer til helga akkurat nå, men det dukker noe opp fra tid til annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Før noen spør (og jeg vet det kommer ) så: JA, jeg skal lage en i farger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 ganske genialt bilde hadde aldri komt på å bruke noe sånt som lokasjon til å ta bilder sjølv..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå