photowerkz Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 myyye råe bilder! og mye kule(lette) skiltnr la jeg mærke til også (om de ikke er photoshoppa da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Takker. Alle skiltnummer du kan lese er photoshoppa, så bærplukkere fra det store utland kan glemme min hjelp i å få pølsefingra sine på noen av disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 tenkte nesten det ja men uanz, råå bilder seriøst den råeste Camaroen jeg har sett tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Takker. Camaro'en er dritfin. For de som har spurt etter "før" bilder, hvordan det ser ut før jeg redigerer de. Dette bilde er 99% som ut av kamera. Eneste som er gjort er å justere fargetemperaturen med 200 grader, og justere saturation ca 10%. Så krympet ned for web & lagt på litt skarphet. Ingenting annet er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 :whoa: Fantastisk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 ":39pujpns] :whoa: Fantastisk bil Ja.... Martini striper på en Porsche er nesten kulere enn Gulf dekor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Har ett til av den porsche'n bakfra som jeg tror jeg skal legge ut etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Var på NSK sitt treff på våler i går, og det var noen av dere her inne også Må gjøre ferdig de siste bildene fra rudskogen, så skal jeg begynne på NSK bildene. Gleder meg til å bli ferdig med de her, for bildene er etter egen mening middels til dårlig alle sammen :-/ Ikke treffet sin feil på noen måte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Mange bra bilder må jeg si Og mange grooomme biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå