ZhilleN Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Selvfølgelig all creds til deg Marius, som shooter fantastiske bilder!! Pervers du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Helt råe bilder! Må henge meg på her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Takker, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 den likte jeg faktisk ikke...noe som ikke stemte med det iforhold til dine tidligere RÅE bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Siste bildet så veldig ut som et maleri, istedet for et av de knallbildene du ellers tar! Men det var fint, ingen tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Utrolig bilder Marius! Sett igjennom alle de 48 sidene her nå, grundig! Er målløs, i morgen kjøper jeg meg speilrefleks, uten tvil! Hehe Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Hvem er hu dama? Fytti hælvete å digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Hu er en meget sjelden dame Neida, hu er kjempeflott, vakker, Glimt i øyet, nydelig kropp, hun har Rett og slett alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Er hu til salgs? Evt hvor får man tak i sånne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 Takker alle sammen. Og, nei: hun er ikke til salgs Mener hun snakket om at hun skal jobbe på gatebil for en eller annen til sommeren. Uten å vite noe mer om det enn det, så vil jeg vel gjette at det vil være som eyecandy for noe Hyggelig OG pen.. Blir ikke bedre enn det. D700 + 16-35 VR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Ikke så mange igjen nå.. D700 + Nikkor 50mm f1.4 @ f1.4 / ISO 200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Oppgradert fra gammel CRT monitor til ny eizo flatskjerm. Digg med korrekte farger, men oppløsninga kommer til å ta litt tilvenningstid.. Anyways, måtte prøve å redigere noe med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Som sagt før, nydelig bilder! Kanskje du vil ta noen bilder av min nye klassiker til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Har en løpende vurdering av hva jeg skal gjøre denne sommeren med tanke på bil bilder. Hadde fri fra private photoshoots sommeren som var, og må si det var ganske deilig Men men, det er (desverre!) noen månder igjen til sommeren enda så får se. Eneste som er planlagt så langt er å prøve skaffe en fet&dyr bil og/eller motorsykkel å bruke sammen med hun jeg tok bilder av sist + jeg skal ta bilder av bilen til broren min (gammel strøken boble blodsenka på 19"). Utover det så er jeg ikke helt sikker (utenom at jeg vil finne noen flere jenter å ta bilder av ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 kan ta bilde av sjuern min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå