sv90 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 JEG ELSKER BIMMERS MER!!! da er jeg veldig frustrende nå, Follo politi distrikt sa at hadde blitt stjålet i Follo, så vil de absolutt undersøke bilen, men siden den ble stjålet i oslo, så skal oslo ta seg av den! men, oslo politi ga klart svar, "vi er ikke intresert i å undersøke den! det er ikke vits"!!! hva faen tenkte jeg!! jeg er en av de som betaler høyeste %skatt, så får jeg den på trynet! ikke at jeg skatter mye så hjelper de meg, men de skal faen gjøre den jævla jobben sin!! som Follo ville ha gjort! men samma faen. bilen er på vei til jobben til moren min, siden reserve nøkkelen ligger hos henne. da skal bilen bli parkert i garasjen frem til jeg får ny nøkkel og kode på nytt. til deg Tyven, jeg vet ikke hvem du er, hvis du sitter og leser dette her nå, du ler sikkert av meg og føler deg jævlig tøff, hvis en dag jeg vet hvem du er, så vil du aldri glemme 22.mai 09 resten av livet!! tyven kom med en annen bil som er mørk blå volvo s40, med reg Dx xxxxx, ser jeg den, knuser jeg den!!! all credit BIMMERS gutta og GUARD SYSTEMS!! hehe politet må jo bare elske de
anders87 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Så jævla bra at bilen er funnet igjen Johnny! Hadde vært ute og lett selv hvis jeg hadde vært i byen, men er i Trondheim i helga.. Og balltreet som ligger i bilen til en hver tid hadde fått jomfruturen sin hvis jeg hadde tatt dem på fersk gjerning..! Fa1'ns jævla pakk som gjør sånt...
CeeKay Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Flott at den kom hjem igjenn så fort For en nydelig gjeng mennesker det er her inne
dolla87 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Er så bra at faktisk fok stiller såpass opp for hverandre inne her! De eller den som stjal bilen føler seg sikkert j**** kul som gjorde det, men ikke f*** om vedkommende var.. Er så smålig å gjøre slike ting, men så klart..noen her i verden må jo bare ødelgge for folk som faktisk har noe de er stolt av.. All medfølelse til de hvor utfallet ikke blir like heldig som her!
316 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Kunne ha blitt fint lesestoff dette... "Nettstedet www.bimmers.no, som er et forum for BMW-entusiaster oppklarte fredag ettermiddag et biltyveri av en superbil på under 6 timer" ...... Flott at du får tilbake bilen, tilsynelatende like hel. Det spørs om vedkommende har fått kalde føtter, det er jo ikke akkurat mange M3'er som ser slik ut.
///NJD Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Haha for en jævlig intressant tråd!! Flott at folk tar ansvar her for andre brukere det viser jo bare at forumet ikke er å klage på! Kjempebra innsats!
runstra Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Snakk om spenning Godt jobba til alle involverte Uten sporing ville det blitt vanskelig:) Her rakk de ikke ødelegge bilen heller så utfallet for eier var isåmåte supert. Hadde vært noe annet dersom bilen hadde vært borte dagesvis..
Hansh Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Genial tråd og fantastisk at bilen ble funnet så fort og trolig uskadd! Enda morsmmere å være en del av gjengen her etter slik lesning! Håper du sjekker opp hvem som eier den Volvoen og tar en telefon eller et besøk? Kan virke som det er flere i Oslo-området som kan være med på et lite besøk
///M Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 da veit vi hvor man skal henvende seg til neste gang hvis bilen er på avveie
S.Nilsen Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Flott at bilen kom til rette igjen! håper den ikke er skadet!
AuroraDriver Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Hva koster det å ha Guardsystems eller lignende sporingsystem installert i bilen? Det er nesten ufattelig at det gikk så kort tid før bilen var tilbake.
D.C.V Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Kjempe greier Det er virkelig morro å lese at det ordnet seg Bimmers er best
SweetBMW Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Hva koster det å ha Guardsystems eller lignende sporingsystem installert i bilen?Det er nesten ufattelig at det gikk så kort tid før bilen var tilbake. prisen er 4000 kr første året, så det andre koster det 1800 tror jeg... hadde vurdert dette selv jeg as.. 4000 er ikke akkurat mye for bombesikker gjenfinnign av bilen
oddis Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Fantastisk! Igjen, bimmers.no. UERSTATTELIG!! "Bimmers search and Rescue team" burde snart oppfylle statens krav til å kunne søke om støttemidler. Tyver blir ofte så ekstremt "eid" av internett, at det er nesten moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå