CeeKay Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Bra du fikk igjen bilen Bui Men ikke forvent at den eller de som var innvolvert blir straffet...desverre . De 2 som kjørte min gamle sorte 328 da den ble stjålet (som heldigvis kom til rette med god hjelp fra Bimmers medlemmer) Slapp ustraffet fra det pga "bevisets stilling". Kan det bli særlig klarere enn når politiet pågriper de i bilen med 30 vitner inkl meg selv..... De hadde jo "bare" lånt bilen av en kompis, som hadde "lånt" den av en annen kompis som igjen hadde "lånt" den av en annen kompis osv..... Da hadde ikke Politiet ressurser til å følge opp saken sa de Slike saker er stygge!! Begynner å lure på hva skettepengene våre egentlig går til.,...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Slike saker er stygge!! Begynner å lure på hva skettepengene våre egentlig går til.,... 152hk BMW K1200GT til UP, slik at de kan ta inn enda flere kroner fra oss...
BMWentusiasten Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 ........152hk BMW K1200GT... Bare meg som ikke henger helt med her?
j_b Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 haha, de kjøper sykkel ja, men hvor er dem når folk kjører som en gris på veien?
j_b Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 da har jeg også fått nøkkelen tilbake............. takket en god venn som er veldig snilt. kanskje takke han for at bilen hel også.
jonr Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 fin historie, sweet m3 likte ikke felgene på de første bildene da, men hver sin smak! hvordan fikk du igjen nøklene ?
///Martin Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 da har jeg også fått nøkkelen tilbake............. takket en god venn som er veldig snilt. kanskje takke han for at bilen hel også. det lurer jeg også på! Ehm????
j_b Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 ehh, jeg mente en venn har klart å tak i nøkkelen tilbake for meg. men hvordan ahn har fått tak i den, er spørsmål tegn.
Superbeetle Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 ehh, jeg mente en venn har klart å tak i nøkkelen tilbake for meg. men hvordan ahn har fått tak i den, er spørsmål tegn. Høres ut som at noen vet mer enn de vil ut med iallefall..
Gunnar Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Høres merkelige ut hele greiene. Det er ikke noen som har dratt en "practical joke" som har kommet helt ut av proporsjoner mot deg? Skjønner at de ikke ville levere tilbake bilen når plutselig halve bimmers, Politiet og GuardSystems var inne i bildet...
D.C.V Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Det kan høres sånn ut ja, men det trenger vel ikke å være slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå