Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bra du fikk igjen bilen Bui :) Men ikke forvent at den eller de som var innvolvert blir straffet...desverre :cry: . De 2 som kjørte min gamle sorte 328 da den ble stjålet (som heldigvis kom til rette med god hjelp fra Bimmers medlemmer) Slapp ustraffet fra det pga "bevisets stilling". Kan det bli særlig klarere enn når politiet pågriper de i bilen med 30 vitner inkl meg selv..... :evil:

De hadde jo "bare" lånt bilen av en kompis, som hadde "lånt" den av en annen kompis som igjen hadde "lånt" den av en annen kompis osv.....

Da hadde ikke Politiet ressurser til å følge opp saken sa de :stupid:

Slike saker er stygge!! Begynner å lure på hva skettepengene våre egentlig går til.,...

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Slike saker er stygge!! Begynner å lure på hva skettepengene våre egentlig går til.,...

152hk BMW K1200GT til UP, slik at de kan ta inn enda flere kroner fra oss... :?

Skrevet

da har jeg også fått nøkkelen tilbake............. takket en god venn som er veldig snilt. kanskje takke han for at bilen hel også.

Skrevet
da har jeg også fått nøkkelen tilbake............. takket en god venn som er veldig snilt. kanskje takke han for at bilen hel også.
det lurer jeg også på!

Ehm????

Skrevet

ehh, jeg mente en venn har klart å tak i nøkkelen tilbake for meg. men hvordan ahn har fått tak i den, er spørsmål tegn.

Skrevet
ehh, jeg mente en venn har klart å tak i nøkkelen tilbake for meg. men hvordan ahn har fått tak i den, er spørsmål tegn.

Høres ut som at noen vet mer enn de vil ut med iallefall..

Skrevet

Høres merkelige ut hele greiene.

Det er ikke noen som har dratt en "practical joke" som har kommet helt ut av proporsjoner mot deg? Skjønner at de ikke ville levere tilbake bilen når plutselig halve bimmers, Politiet og GuardSystems var inne i bildet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...