Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
men da er det jo tydeligvis ikke noe planlagt , og sikkert noen småunger\narkis som trengte skyss. satser på den dukker opp i løpet av dagen like hel da :D

Bra poeng!

jeg vil oppfordre de av dere som bor i Oslo området,og har anledning til det å ta en kjøretur å se om dere ser den bilen. med såpass spesiell lakk burde den ikke være så vanskelig å få øye på.

håper politiet eventuelt har tatt kontakt med tollvesenet på svinesund å bedt de holde utkikk etter en slik bil

Det er ikke alltid politiet kontakter tollkontoret. På arbeidsplassen min ble vi frastjålet lastebildekk og felger for over 200,000,- ca 40-50 hjul om jeg ikke husker feil. Da tok dem ikke kontakt. Så dette er noe jeg annbefaler folk å gjøre selv faktisk. Ikke ha for god tro på at politiet ordner dette selv.. Det smarteste du gjør om du han en anelse om hvor bilen KAN befinne seg er å kontakte de samme Mc folka som fant igjen den S2èn som ble stjålet for kort tid siden. Det er sure 10-20000 men en sikrere innivstering enn politiet. Da slutter kanskje folk også å stjele andres ting. Bedre å knekke noen ben på dem enn å sende dem på hotellopphold i noen måneder MAKS!!!

Sorry for noe OT. Men jeg håper inderlig at du får bilen din igjen. Like pen som den var før.......

Skrevet

Nei satan, dette er triste greier :!:

Men du nevner guard systems, vil det si at du har gps alarm sender på den?

Isåfall øker jo brått sjansen betraktelig da :)

Selv om at å ta loven i egne hender ikke er lov er jeg usikker på om jeg hadde klart å holdt meg selv i nakkeskinnet om noen stjal min bil. Det er så til de grader frekt...

Håper du får den igjen, helst uskadd :!:

Håper også alle som har litt tid til overs og som bor i nærheten av der den nå sist er observert/registrert om å ta seg en runde å se etter den.

Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg allerede vært ute på veien.

Skrevet

Fy F,,, så kjipt..Vert morro å fått taki tyvene.å tatt dem med en tur i garasjen :)

Håper for all del bilen kommer til rette.

Skrevet

skulle ønske jeg var i Olso nå og kunne ta del i letingen..

håper noen her på forumet finner tyven før snuten... og lærer dem en lekse

Skrevet
isåfall hvis det er kongeveien sofiemyr så er jeg der om ca 15 min send tlf på pm før 4 så kan jeg ringe hvis jeg ser bilen

Ring han no på 93244130 mens du er på vei! Tid er kostbart nå! Kan ikke sitter her og vente på svar. Go Go Go!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...