Sandersen Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 hahaha åfytti som jeg ler først pga videoen, så ser jeg alle kommentarene her, så på toppen av det hele ser jeg hva forno mer dere har av filmer: dere er ikke riktig kloke fin start på lørdagskvelden detta Edit: jeg trenger faktisk litt vals på e30'n min selv når jeg tenker meg om
RoaldJ Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 da har du jo funnet rett tråd, om du vil ha valset buene dine Sandersen.. det blir vell en smal sak for trådstarter å fikse dette for deg
Bmw_smurfen Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Bilen har jeg kjøpt nå å skal brukes i bilcross,men denne bilen var veldig bra under å sånn,når jeg hadde eu kontroll på den for en stund siden.
Sandersen Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 da har du jo funnet rett tråd, om du vil ha valset buene dine Sandersen.. det blir vell en smal sak for trådstarter å fikse dette for deg ja har trua på det her ! med en slik stødig håndverkers hånd tilgjengelig som vi ser her så får jeg bare brette fram tusenlappene er jeg redd for. Men blir vell verdt det når resultatet kommer! eller hur
Sondre W Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 lo godt av den telefonkiosken ja Mer kreativ måte på å valse hjulbuer enn dette skal man lete lenge etter
Mr.Silver Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Her var det mye syting over litt valsing på e30. Kan jo ordnes igjen det der. Får jo kjøpt hele baksjermer om man vil det. Effektiv valsing å de nådde sitt mål
StaLe30 Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Edit: jeg trenger faktisk litt vals på e30'n min selv når jeg tenker meg omquote] når jeg tenker meg om trenger du skilt
Sandersen Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 hahaha hyssjjj på dæ du kan kjøpen og sette på skilt du ^^
ZhilleN Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Det der så ikke helt sundt ut.. Men må man så må man..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå