Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulerer med en fin bil og ikke minst et utrolig lekkert interiør. Det er også flott å se at instrumentpanelet i er normalt igjen med to store visere i midten med en liten viser på hver side. Løsningen med kun to store visere i instrumentpanelet liker jeg ikke.

Godt poeng!

Utseendemessig synes jeg det har fungert med 2 klokker, men savner temp. måler i min far sin E90. Hvordan er det egentlig tenkt at man skal vite når motoren har oppnådd driftstemp.?

Kan jo se ut som flere har savnet dette siden den er tilbake her.

Og forresten var det utrolig lekkert interiør i denne bilen TobyT!

Skrevet

Og forresten var det utrolig lekkert interiør i denne bilen TobyT!

Det syns i grunnen vi også :D og vi er utrolig glade for at vi kom over en bil med Cinnamon interiør.

Da var forsikringen ordnet og papirene for registrering sendt og om en uke skal alt være klart - det blir en laaang uke å vente.

Skrevet

Meget pen bil! På bilder syns jeg den var rar og ikke helt min stil, men så så jeg en her om dagen på lokal-bensinstasjonen i samme farge som du har bestilt og haken min var plutselig langt på vei nedover magen. Makan til feit og svær bil! Og den fronten er helt ekstrem! :D Gratulerer mye med flott bil :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Da er bilen endelig på plass...det er en veldig blid og fornøyd kar som skriver dette :) Det var utrolig digg og endelig få hentet den!

Skrevet

Har bare et par bilder av bilen da vi hentet den i ettermiddag før skiltene var skrudd på - de er ikke så ulike de jeg allerede har lagt ut, men jeg ville dokumentere begivenheten :)

6e5kf9es4afgb5y8vtge.jpg

r18hrtosodiwjf375eei.jpg

Skal se om jeg får tatt noen flere bilder i morgen.

Skrevet

Ja, da er det bare å klemme på noen fete hjul og klaske den i bakken!! :D

GROM bil!! Grattis!

Edit: Litt tidlig kanskje, men du har ikke vurdert å lakkere den blanke lista på bagasjeluka i bilens farge? Synes ikke den lista passet der den satt når den er så blank.

Skrevet

Morro at det ikke bare er meg som er entusiastisk over bilen, takk alle sammen :D

Når det gjelder krom-lista bak, så kunne jeg vurdert det hvis bilen hadde shadowline. Men siden det er kromlister rundt vinduene syns jeg det er greit med det bak også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...