Raymond Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Har da fått demontert prosjektet, og har endel til overs kan man si.. noen som trenger, mye pent.. og div. elbokser osv.. en haug.. Alt som selges er ting jeg ikke trenger for og kjøre bilen.. dvs. drivaksler motor,gir, bremser osv.. Navigasjon -solgt tv enhet - solgt skjerm -solgt cd-veksler -solgt cd-navi -solgt sim-kortleser- solgt Elstol høyre El-Stol venstre Baksete m /varme Dørtrekk Airbag Ratt,Passasjer og stryings enhet Bagasjeromstrekk Hathylle med el gardin og boks som er under CD veksler Navi CD ROM
Raymond Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Diverse innvendige deksler lys o.l. Høytalerbokser til dører Hanskerom Navigasjon/tv Klimakontroller Simkort kontroller bak, navigasjons ting? og deksler Helt nye svarte knapper til låsene i døra, ny i pose
Raymond Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Hjemmelagd bagasjetrekk, bunn og seterygg med montert stereo for de som er intressert form tilpasset. Vinterfelger 18" som blir børnet i stykker om ingen er intressert 2lovlige vinterdekk og 2 helt ulovlige piggfritt. Har helt sikkert glemt endel men, om det er noe du savner til din bil så er det bare og spørre så skal jeg prøve å grave fram
Raymond Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 har masse annet og men, ikke fått bilde av alt..
Raymond Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Litt priser? Komplett interiør m/stoler, dørtrekk,baksete 7000,-? CD-Veksler - Solgt CD-Rom navi 500,-? TV/navi 1000,-? Airbager 1000,-? Simkort leser til bagasjerom 300,- Dørkentrekk til bagasjerom hjemmelagd 800,- for begge, seterygg og dørken div, deler startpris fra 50,- blir nice price uansett. bare og spørre om det er noe dere mangler.. dette er veil. priser kan jo diskuteres men, vil ikke kaste tingene er det noen som er intressert i alt kan man bli enig om en niceprice så jeg slipper å ha det liggende på lager. Mvh Ray
Bengt Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 hvordan er de felgene? mye kantkjørt? Dim, innpress?, passer e39? Også trenger jeg askebegeret bak høyre dør, men det selger du vel neppe separat ?
Raymond Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Felgene er ikke så ille nei, kan ta bedre bilder.. de satt på en gammel 7 serie så vet ikke hvordan hjul navet er? Vil nokk kvitte meg med hele interiøret komplett men, kan ha det i bakhode om det blir liggende en stund..
Raymond Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Da bumper jeg littegrann, ingen som vil på e38 garasjesalg hehe
Raymond Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Jo de er forsåvidt rustfrie ja men, da trenger jeg noe i bytte bilen skal brukes på bane så kan være greit å ha noe å lukke igjenn
Raymond Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 Nå må jeg bare beklage litt, har visst glemt å skrive at alt som jeg trenger for og kjøre bilen ikke selges.. Og om det er noen som ikke har fått svar fra meg så har jeg vært på en svingom i norden.. akkurat kommet hjem
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Passer TV/Navi E39? Medfølger kabler og det som trengs for å få dette montert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå