anders87 Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Hehe, får dommen om jeg består fagprøva eller ikke rundt da treffet starter også, så kan ikke uansett
Stian E39 Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Ikke den helt store responsen virker det som? Jeg skal ihvertfall en tur ned for å kikke
carlhaakon Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 jeg kommer om været blir bra. bilen er nypolert og klar får treff
GSS Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Skrevet Juni 19, 2009 I morgen viser kalenderen 20.06! Er vi så nøye på det i distriktet her at vi ikke kan komme oss ut om det ikke er strålende sol? Håper så mange som mulig tar turen og viser at de kan møte opp til tross for mulig nedbør.
Christopher Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Tenke på oss stakkers vestlendinger som ikke er vant med Sol Jeg kunne tenkt meg nedover, men må nok holde meg hjemme for denne gang siden bilen er på lakkering! Håper dere prøver igjen på et treff før den lange ekle vinteren sniker seg innpå oss! Ha et flott treff alle sammen og ta mange bra bilder
NA Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Jeg tar meg fri fra E-30'n i morra og kommer ned på vikingskipet Kom igjenn folkens bare å møte opp!
NA Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Yess, ble så glad når jeg så ut i stad og det er faktisk opphold. BMW gudene er med oss Som sagt her: Alle BMW intresserte møt opp
Richirich Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 bilen min er desverre ikke kjørbar ellers skulle jeg tatt turen med røde skilter
Haug Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Nok et vellykket treff vil jeg si! Foruten regn på førsten, men tok seg opp etterhvert. carlhaakon fikk pokal og det var vel fortjent Gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå