Gå til innhold

BMWCCN Hedmark og Oppland: Treff 20.06 v/Vikingskipet, Hamar

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fint treff, synd med været men får håpe det holder seg litt bedre neste gang! Kanskje jeg vurderer å melde meg inn i CCN-igjen om aktivitetsnivået holder seg oppe ;)

Skrevet
takker for det torek :)tror vel du hadde stilt mye sterkere en meg om du hadde kommet hehe. vi får vel også gratulere de andre som fikk premie. Warsteiner fikk jo også så vi får gratulere han også :)

Det tror jeg faktisk ikke:) Interiøret mitt er jo dessverre fra M3, og jeg mener det er en ganske vesentlig del mtp. det originale :)

Håper å få sett bilen din senere i sommer! Liker når det er så cleant som du har det.

Skrevet
takker for det torek :)tror vel du hadde stilt mye sterkere en meg om du hadde kommet hehe. vi får vel også gratulere de andre som fikk premie. Warsteiner fikk jo også så vi får gratulere han også :)

Det tror jeg faktisk ikke:) Interiøret mitt er jo dessverre fra M3, og jeg mener det er en ganske vesentlig del mtp. det originale :)

Håper å få sett bilen din senere i sommer! Liker når det er så cleant som du har det.

stemmer, men den er jo pen får det. tror jeg ville valgt den før min om jeg var dommer.

det skal du nok ikke se bortifra. kommer nok på de fleste treff utover :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...