Lars89 Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Gratulerer med vel gjennomført treff med mye gromme biler!
Bjørnar_ Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Fint treff, synd med været men får håpe det holder seg litt bedre neste gang! Kanskje jeg vurderer å melde meg inn i CCN-igjen om aktivitetsnivået holder seg oppe
Torek Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 takker for det torek :)tror vel du hadde stilt mye sterkere en meg om du hadde kommet hehe. vi får vel også gratulere de andre som fikk premie. Warsteiner fikk jo også så vi får gratulere han også Det tror jeg faktisk ikke:) Interiøret mitt er jo dessverre fra M3, og jeg mener det er en ganske vesentlig del mtp. det originale Håper å få sett bilen din senere i sommer! Liker når det er så cleant som du har det.
carlhaakon Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 takker for det torek :)tror vel du hadde stilt mye sterkere en meg om du hadde kommet hehe. vi får vel også gratulere de andre som fikk premie. Warsteiner fikk jo også så vi får gratulere han også Det tror jeg faktisk ikke:) Interiøret mitt er jo dessverre fra M3, og jeg mener det er en ganske vesentlig del mtp. det originale Håper å få sett bilen din senere i sommer! Liker når det er så cleant som du har det. stemmer, men den er jo pen får det. tror jeg ville valgt den før min om jeg var dommer. det skal du nok ikke se bortifra. kommer nok på de fleste treff utover
Clerion Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Hehe =D det gav mersmak ja, bra det. Godt du fikk grombil i hus igjen og slapp å kjøre Vectra noe mye lenger =p
Torek Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 det skal du nok ikke se bortifra. kommer nok på de fleste treff utover Flott! Je gler mej!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå