Marius2002 Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 http://seriouswheels.com/cars/2009/top- ... Series.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 blir feil å sette på masse vinger å lage "gti" av sånne biler syns jeg.. selv om harman er å blir gromt. 7 serie er å blir en direktør bil med masse klasse over seg som ser ut som (og gjør) den koster millionen ++ min personlige mening et at den ser billigere ut med vinger å svarte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Hadde ikke takket nei! Sett rett bakfra var det jo rett og slett rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Awesome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 blir feil å sette på masse vinger å lage "gti" av sånne biler syns jeg.. selv om harman er å blir gromt. 7 serie er å blir en direktør bil med masse klasse over seg som ser ut som (og gjør) den koster millionen ++min personlige mening et at den ser billigere ut med vinger å svarte felger. Hehe, hvor kjedelig hadde det ikke vært om alle direktører skulle kjøre en dønn original bil. Hadde vært megakult om en direktør hadde dukket opp i en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Syntes den var jævli stili. Er mer enig i at hadde jeg vært direktør og kunne valgt en orginal 7-serie eller hamann edition så hadde det nåkk blitt hamann. Uansett, jeg hadde ikke brydd meg om folk som syntes den ser "billig" ut. Men for kjennere, som bmw folk gjerne er. Så er det mye bedre at de sier, Oj. Enn at 25 år gamle Pål som eier en hunday coupe rakker ned på min "billige" 7 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Har prøvd i noen måneder nå å venne meg til de gigantiske nyrene i fronten, og tenkt for meg selv at det er sikkert bare en tilvenningssak.. Men har nå innsett at de rett og slett ikke er pene.. Men ellers en feit bil, barsk rompe på den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Griselekkert! Synes rompa og sidene på bilen er fantastisk, men den fronten har noe som skurrer. Liker ikke de store nyrene og formen på lyktene. Virkes nesten som du har masse deler med forskjellige linjer og former som bare er kastet på i full fart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Selv om jeg ikke skjønner stilen må jeg si at denne var rå. Men likte de andre felgene bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå