Pelton Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Selvfølgelig!! Men... Et par år så ligger de likt i pris med e46 m3. Ikke at de to bilene egentlig er sammenligningsbare. Men du skjønner hva jeg mener, hvis du vil Men absolutt en drømmebil for entusiaster. For min del som ikke har 270000kr "til overs" så hadde jeg nok valgt noe annet, som jeg kunne brukt til daglig. Disse er blitt samlerobjekter som fortjener å få stå i en oppvarmet garasje og bli stelt daglig, luftet på søndager og aldri herjes med. Samt holdes HELT original.
gkw89 Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 enig der ja... synd man ikke har nok penger å bruke til "pynte-gjenstander" hvertfall ikke jeg
Galro Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Disse er blitt samlerobjekter som fortjener å få stå i en oppvarmet garasje og bli stelt daglig, luftet på søndager og aldri herjes med. Samt holdes HELT original. Det er bil som er lagd utelukkende for å kjøres løp med. Gjøres ikke det, er det ikke lengre noe poeng med bilen. Derfor burde man delta i løp med den - gi den det den fortjener. I dag står alt for mange gamle sportsbiler å støver ned i private samlinger.
Pelton Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Sant det. Kjøper ikke en sånn bil uten å bruke den på bane innimellom.
Erebus Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Flott bil, men er mye som ikke er sport evo på den lenger. Synd med en så skjelden bil.Ikke sport evo 3 intriør, skjermer foran, fanger, felger osv. mulig mere. Samt litt rust. hva mener du med at den ikke er orginal?
Lars89 Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Skulle hatt dette interiøret Og disse felgene Men ellers veldig pen bil! Sikker investering også. E30 M3 faller jo ikke akkurat i pris fremover...
Fredrik Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 dere må dere gjerne synes, men hvor kult er det ikke å ha en klassiker, som "ingen"(les: SVÆRT få) andre har da... og er jo markedet som bestemmer pris på alt... At noen forsøker å selge en bil dyrt betyr ikke at markedet aksepterer prisen. Det er lov å prøve seg... og det er vel omtrent alt man kan mene så langt når det gjelder prisen på denne bilen. En 100% original E30 M3 i mint condition koster nå ca. 160000 Kroner i Tyskland.
SSM Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Dette er grise billig for en Sport Evo! Men som de sier, synd at stolene ikke er orginale Recaro SRD og at orginal felgene ikke følger. Den har heller ikke SE framskjermer eller orginal SE front. Det interiøret så har man jo to alternativ, enten så skal den ha stolene i stoff som hører til dørtrekkene, eller så skal den ha dørtrekk og stoler som hører til baksetene. Hadde den hatt alt rett så tror jeg vi hadde snust på 300.000,- bil om ikke mer.
Fredrik Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Dette er grise billig for en Sport Evo! Men som de sier, synd at stolene ikke er orginale Recaro SRD og at orginal felgene ikke følger.Den har heller ikke SE framskjermer eller orginal SE front. Det interiøret så har man jo to alternativ, enten så skal den ha stolene i stoff som hører til dørtrekkene, eller så skal den ha dørtrekk og stoler som hører til baksetene. Hadde den hatt alt rett så tror jeg vi hadde snust på 300.000,- bil om ikke mer. Bilen har åpenbart vært skadet og ikke blitt bygget opp igjen som originalt. Vedr. "Men som de sier..."... følg diskusjonen her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=524751
heltn Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 går her i jondal! familiefar som eier denne. Og den er utrolig flott bil! ikkje ofte du ser den, ståf for det meste hjemme, (i stua?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå