ParamedicX5 Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Forresten, vet du hvor mye den er senket? Den har jo fremdeles litt i gå på i fohold til denne X5'en. Den er senket 30 mm. AC Shnitzer. Noe annet ødelegger all kjørekomfort. Testa en med 60 mm Hartge - huff og huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Synes din er perfekt senket, noe mer ser bare dumt ut på en SUV! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Gratulerer Rå tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Igjen gratulerer jeg deg med en stk. über perfekt BMW . Fant faktisk ikke en ting å sette fingeren på denne bilen... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Sweeet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Helrå denne !! Fine hjul:) Ta gjerne bilde lavt bakfra .... for å se hvordan hjulene ruver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 oh, denne var noget pen til å være enn SUV! Hvordan er prislappen på noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 oh, denne var noget pen til å være enn SUV!Hvordan er prislappen på noe slikt? Den er til salgs nå inkl Hartge hjula for 1.049.000,- Finnkode 17560203 ( har lagt den ut via forhandler ) Blir den solgt, er jeg usikker på hva det neste bilr : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Lurer igrunn også på hva det neste blir, sett mye tråder med mye "ok" biler ifra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Lurer igrunn også på hva det neste blir, sett mye tråder med mye "ok" biler ifra deg Vurderer den nye Z4´n. Den har nydelige linjer... Får se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Flott bil , men i og med at du sa den har alt utstyr så må jeg pirke Den har ikke Soft-close-automatikk, head-up display, automatisk baklukebetjening, talestyring og heller ikke fjernlysassistent utifra hva jeg kan se Men for all del meget godt utstyrt! Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Værsting bil du har må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Graulerer med en utrolig lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Nydeligt!!! men selge allerede? Håper du er mer trofast mot det andre kjønn enn du er mot dine biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Feite hjul Men hvorfor selge alle bilene med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå