Gå til innhold

Bassen kutter?


Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det nok muligens koblet opp feil, er det dobbeltspole-elementer du har?

nei det er det nok ikke:) er selv elektriker så strøm å alt det der er helt kurrant:) Alle kabler har nødvendig tversnitt i forholt til strømmen, og kontaktene er pro nitepresset alu kontakter. Nei det er kun en spole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord er den ikke i nærheten av å kunne levere oppgitt max effekt (sikringene vil ryke på ca. 685W, og likevel har den ikke tatt 40A sikringen som du har satt mellom og som vil ryke på ca. 548W).

Håper jeg ikke trakker deg på tærne, men kan anta at kvaliteten ikke er den beste på forsterkeren når spriket er så stort, og vil derfor tro at det er en feil på forsterkeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord er den ikke i nærheten av å kunne levere oppgitt max effekt (sikringene vil ryke på ca. 685W, og likevel har den ikke tatt 40A sikringen som du har satt mellom og som vil ryke på ca. 548W).

Håper jeg ikke trakker deg på tærne, men kan anta at kvaliteten ikke er den beste på forsterkeren når spriket er så stort, og vil derfor tro at det er en feil på forsterkeren.

nei ser poenget ditt, men ja kan bekrefte at forsterkeren ikke er av den beste typen, er denne btw:

ibnkchskzllu3027sxgb.jpg

9yarv8usiyy3wzxifvti.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen info om subbene. (og korleis du har koblet dette på forsterkeren)

Det ser ut som om forsterkeren kanskje berre takler motstand ned mot 4ohm!

So har du brukobla forsterkeren, so kan det væra at den får for låg motstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen info om subbene. (og korleis du har koblet dette på forsterkeren)

Det ser ut som om forsterkeren kanskje berre takler motstand ned mot 4ohm!

So har du brukobla forsterkeren, so kan det væra at den får for låg motstand.

subbene er bare noe billig greie som jeg fikk av en kompis, d står W. audio eller noe:P, men uansett hvilke det er så skal vell det ikke kutte sånn allikevell?

de er koblet sammen på en kanal, asså hvis du ser på bildet av forstekeren så er begge to koblet sammen, begge - på skrue helt nederst til høyre og begge + på skrue helt til venstre, men det skulle ikke ha noe å si at begge går på samme, ifølge det jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lastes sannsynligvis forsterkeren i 2 Ohm, vet ikke om den er stabil i det?
Den er stabil heletiden kan du si, jeg kan kjøre evig med bass og lyd på uten at det skjer noe, men når jeg skrur veldig høyt med mye bass på/fullt så kutter den, men det kan skje etter lang tid.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...