Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey.. Mange som har tenkt seg på tur? Vi har pakket begge bussene og gjort oss klart for stor innrykk.. siden bmwn min ikke er klar og bremset så tar vi med oss en silvia og en e30 med turbo... pluss vi stopper mest troli hos japanauto og kjøper en bil der å på veien.. ;)

Ene bussen har vi lastet inn ene bilen og den andre på henger.. Bussen min fyllte vi hele bil plassen med Dekk og et par felg sett..

Dere får ta turen bortom.. :)

En hvit scania buss med gule striper på sidene.. Står drifting på sidene.. ene siden er rikti nok speil vendt.. Den andre bussen er en rød mercedes.. Fellers nevner for bussene er at det står sponset av dombås kebab på dem.. ;)

Da ses vi på skogen til helga gutter!

Skrevet
Hils Tom Ole og si jeg skal ha igjen Powerdrift jakka mi Natasha tok i kristiansand ;)

Hvem av bilene hans skal dere kjøpe?

Kjører du PD forresten?

Skal nevne det for Tom Ole jeg Monica..

Vi skal mest troli ha den blå s13 silvian med karbon panser.. Tror han kompisen min tok ut penger i ste.. Han fant ut det var meldt sol og varmt hele helga så da kunne han ikke drifte med subarun sin.. :o

Kjører PD ja.. Eller kjøre så fort e får igang m3n med turbo.. Men ta turen innom da vettu Monica.. Vi stiller med grillmat..

Skrevet
Hils Tom Ole og si jeg skal ha igjen Powerdrift jakka mi Natasha tok i kristiansand ;)

Hvem av bilene hans skal dere kjøpe?

Kjører du PD forresten?

Skal nevne det for Tom Ole jeg Monica..

Vi skal mest troli ha den blå s13 silvian med karbon panser.. Tror han kompisen min tok ut penger i ste.. Han fant ut det var meldt sol og varmt hele helga så da kunne han ikke drifte med subarun sin.. :o

Kjører PD ja.. Eller kjøre så fort e får igang m3n med turbo.. Men ta turen innom da vettu Monica.. Vi stiller med grillmat..

Blir nok ikke gatebil på meg i helgen trur jeg.. Har sagt jeg ikke skulle så da har ikke PD satt av plass i depoet til m3`n og jeg setter han ikke utenfor. Har surret bort passene også.Men men kommer innom og sier hei dersom jeg kommer :)

Skrevet

Er der hele helgen(Mest sannsynlig) med en rød og blå bitteliten campingvogn :) Type russevogn :) Bare å ture bort og ta en pils om dere er gira :)

Usikker på om BMWen blir med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...