[space] Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Har ikke lastet inn bildene mine på pcen ennå engang... hatt for mye å gjøre. Skal se hva jeg får til i morra!
Geir Anders Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 ":zja0qhup]Har ikke lastet inn bildene mine på pcen ennå engang... hatt for mye å gjøre. Skal se hva jeg får til i morra! Opptatt med å drikke øl? hehe
Katinka Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Så fine bildene mine ble Veldig hyggelig treff forresten!
[space] Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Synes bildene ble bra! De kommer til å gjøre seg bra på trykk Fahrfreude er rett rundt hjørnet
Katinka Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Takk Takk Gleder meg til og lese bladet! Vi må få til et treff snart igjen, slutten av August kanskje
S.Arnesen Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 fler Oj så entusiastiske vi så ut Chris Blir det autoslalom på deg på fredag forresten?
Chris_325iM Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 hehe, kan jo detta ut og inn, så ble litt kjedelig i lengden hehe neida, bare uheldig øyeblikk tror jeg Jeg lurer på om jeg skal kjøre ja, skal du oppover eller?
Glenno Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Fine bilder Frøkna/ Chris. Gleder meg til lese og kikke på flere bilder i FF, som sikkert kommer nærmeste dagene. Fant endelig intriør rens som fiksa rollonen min bak , så den ser ny ut nå . Ellers holder jeg sånn smått teste ut produktene.
S.Arnesen Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 hehe, kan jo detta ut og inn, så ble litt kjedelig i lengden hehe neida, bare uheldig øyeblikk tror jeg Jeg lurer på om jeg skal kjøre ja, skal du oppover eller? Kjedelig det når man kan alt ja hehe Vurderer å ta turen, men er værbestemt for min del. Begynner ferien i morgen, så hadde vært en fin start på ferien
Dr_S Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Si meg, er dette en seriøs bilpleier? Ser han vasker bilen med svamp..
carlhaakon Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Si meg, er dette en seriøs bilpleier? Ser han vasker bilen med svamp.. Vis det ikke er en annen form for vaskehanske da, vansklig og se utifra bilde egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå