Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en E36 320i Coupe, 1992 modell, som jeg vurderer selge/bytte bort, grunnet garasjeskrekk :(

Trenger en pekepinn på hva slikt går for.

Om bilen

Karrosseri 212000km

Import i 2002

Stått stille siden 2006 (har skiltene) Skyldig kun årets årsavgift. alle andre er betalt gjennom lagringsperioden.

Motor byttet til 91mod nv 320 motor med hjerne, samt girkasse, kjøpt på høggeri.

skal være gått 117k, motor går _meget_ pent. Hadde av toppdekselet før første oppstart, og det så meget pent ut. svetter ikke olje.

godkjent i vognkort med 17" og senk

vanlig stoffinteriør

elektrisk takluke og vinduer, fungerer som det skal. Sentrallås virker.

Må på eu-kontroll

Følgende er skiftet

vannpumpe 2008

LMM 2008

drivrem, alle løpehjul 2009

nye plugger 2009

nytt oljefilter

nytt bensinfilter

nye grøftelys (ikke montert)

overhalt gearoverføring

ny hardyskive

m-tech frontfanger, bakfanger m/diffusor og sideskjørt (ikke montert)

m-tech listesett rundt hele bilen, (nytt, ikke montert)

bakluke byttet til rustfri luke

nye innerskjermer foran

hvite blinkers

øyelokk

rieger bakrutesenker

bærearmer foran nye

alle foringer foran nye

alle fjærbenslager nye foran/bak

nye 60/50 supersport senkefjærer med dempere

nye bremser foran (skiver, klosser, slitasjevarsler, bremseslanger)

lakkerte overhalte calippere

nye bremser bak (alle skiver, klosser bremseslanger og slitasjevarsler)

nye bremsebånd + monteringsett til håndbrekk

nye håndbrekk-wire + oppheng

montert rustfrie brukte forskjermer fra koed

polyforinger i fremre innfestning bærearmer bak

nye bremserør alt fra foran-bak

M3 forsterkningsplater sveist inn i traversfester bak

Valsa hjulbuer bak

Nytt Rustfritt grenrør med rustfritt(brukt) supersprint effektanlegg med tuv (ekstra originalanlegg fra motor til og med katalysator og lambda følger med)

Nytt oppheng fra gearkasse-eksosanlegg

nye eksosfester bak

nytt vameskjold midten under

nytt varmeskjold v/bakpotte

Ny olje på motor

ny olje på gearkasse

Det meste av bremserør nye + alle bremseslanger foran/bak

hvite baklykter

høytrykkspylt og teckylert under

Bilen er ikke kjørt etter bytte av deler.

Mer:

har tatt litt rust rundtom, bilen er såogsi rustfri, men trenger endel kosmetisk arbeid i form av sparkel og lakk.

Litt på en kanal, og på hjulbuene bak. er litt rust i bagasjerom ved batteri.

Mangler stoffmatten i bunnen på bagasjerom.

Mangler en ABS føler på ene bakhjulet.

Må på 4-hjulskontroll + lysjustering

montering/justering av fangere+ skjermer foran

Nødblinkknapp deffekt

litt småplukk igjen på ledningsnett til lykter foran.

stått med pressening på, så lakken bærer preg av dette.

litt trege dørhådtak i dører.

noe montering av interiør gjennstår

Her er noen gamle bilder, skal komme med nye i morgen.

wr9bt3l1l0kgw75tzqrr.jpg

2gg8zs1snnzmzq2gzojg.jpg

eol8z9gpyfwuxv8grb57.jpg

kc7axvp756xhp9tg7qd2.jpg

nyneh8wjaq8i8dj5ijzp.jpg

Hva tror folk?

Skrevet
grunnet garasjeskrekk :(

Om bilen har en fobi mot garasjer, tror jeg dette kan være med å på trekke ned prisen.

:P

Skrevet

Tror bilen din faktisk er verdt mest ved å selge den i deler. Sånn som den står er den vel ikke verdt mer enn kanskje 20 000?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...