Clerion Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Det kan nok ordnes, men som du sier spruddel tar det da ekstra tid, hmmm. Var noe dritt detta. Jeg tar ikke imot bestillinger lenger bare så det er sagt, går saftig i minus på detta allerede =p hehe Men da sender jeg en mail til selger om at jeg vil ha med logo, de som vil kan få sitt sendt med blanke (sorte) holdere. Bare å gi lyd. Kontonr er fortsatt 1822 12 13544 for di som ikke har betalt. Mvh Clerion
Zitr0 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 finnes det ikke noen form for logo man bare kan "klistre" på selv ?
Clerion Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Det er mulig, men ikke igjennom han fyren ihvertfall (=
morteym Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Status på bestillingen? Har du fått Hartge-skilt til meg, så kan jeg sette over penger til deg jeg så du får sendt.
Clerion Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Nye holdere blir sendt i dag (= Selger ordnet opp med gratis frakt og holdere. 1 uke så har jeg dem Dere kan fortsatt velge selv om dere vil ha sort holder og skilter NÅ eller vente Beklager at det har tatt så tid. En god kombinasjon av postgang, toll, nok en gang postgang og feilsendte varer har gjort det Mvh Johan Løveng
spruddel Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Send ut med en gang du har nye skiltholdere da Går bra at det tar litt tid
Clerion Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 I sure hope so (= Fant ut at det manglet fire skilter også og at ett var feil stavet, så de kommer samtidig med holderene De som mangler / er feil er: Pelle Mariel Hartge ZITR0 (Stavet STR0)
Clerion Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Dine har jeg (= Har alle sine bortsett fra de jeg skrev.
MGR Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 har ikke mulighet til å komme til rena nå i nærmeste framtid som jeg veit om, så kunne du sendt når du har de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå