luffi88 Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 nå ble jeg veldi nyskjerrig på hva som står på skiltet ditt nå?
spruddel Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Hehe, det er ikke akkurat så hemmelig hvis du leser hva jeg skrev Da vet du jo alle bokstavene. Du får nok se det på Våler vettu
spruddel Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 I å bestille skilt? Dette var engangsforetak og skiltene er ferdig bestilt og sendt til oss som bestilte.. Beklager, men er nok litt seint Søviknes
Clerion Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Stemmer =p gikk i underskudd så det dundra.... Men artig var det =D
morteym Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 PM sendt. Har satt over penger, men savner bilskilt.
Clerion Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 Og til dere som IKKE har betalt..... Det SKAL gjøres innen neste mandag, ellers sender jeg ut som oppkrav. Jeg har lagt ut totalt rundt 11 000 for dette! Dette er noe som SKAL betales, bedritent gjort å bestille og ikke gjøre opp for seg, jeg gidder ikke sitte her med 20 metallplater jeg ikke får brukt til annet enn å kaste i elva. 1822 12 13544 er kontonr, merk med bimmersnick Har adressen til de fleste så om DU ikke har betalt innen Mandag blir det ett oppkravsgebyr i tilegg....
morteym Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Har alle fått skilta sine? Clerion: Du sendte dette som brevpost på tirsdag sa du, men jeg har ikke fått noe i posten enda. Er to uker siden jeg førte over penger til din konto nå. PM sendt.
Clerion Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Pm besvart (= og ja, folk har fått skilter, les svar lenger bak i tråden.... Det som er jævli kjipt er at folk ikke har klart å skrape sammen 550 ussle kroner på de to mnd............
morteym Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Har du sendt de pm? Det kunne like gjerne vært meg som hadde glemt det, fordi jeg får ikke alltid mail når en tråd har blitt oppdatert. Hvis en ikke er aktiv på forumet, og prosessen tar flere uker så kanskje de har glemt det.
Clerion Skrevet August 19, 2009 Forfatter Skrevet August 19, 2009 Mangler fortsatt innbetalinger............. Kom ihvertfall med en unnskyldning da om ikkenoe annet foreløpig!!!!!!!! Sitter faen ikke her med skilter med både per og pål på! Har tross alt betalt dette for dere. Utrolig at det skal ta 3 mnd å skrape sammen 550 spenn!
Stonescream Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Bare legg ut liste med de som ikke har betalt i første tråden og huk av etter hvert. skammens liste...
morteym Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Jeg mottok visst skiltene forrige mandag forresten. Gudene vet hvorfor posten brukte en uke på brevpost. Har du sendt de pm da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå