Clerion Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Det er notert. Fortsetter pågangen ser det nok ut til at det blir bestilling (=
Clerion Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Da har jeg motatt prøveskiltet jeg bestillte og jeg må si jeg er veldig imponert. Hadde ikke sett disse før selv, de er av alu, teksten er trykkt (presset ut i metallet) platen er lakkert med typen refleks (som på vanlige skilt) Ser ut som ett vanlig skilt bare at du kan ha egen tekst på det. Nick Navn Dama sitt navn Bikkja sitt Røffere skilt til barnevogna enn de som fåes kjøpt etc etc
SanMiguel Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Jeg er int i 2stk skiltholder(altså 1 sett)...Send pm hvis det skulle bli noe av dette.
Clerion Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Ble faktisk overasket selv. En tysker som jeg har kommet i kontakt med, fått endel rabatter så om jeg bestiller noen blir det ganske mye billigere enn om en og en skal bestille (=
Clerion Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Jeg er int i 2stk skiltholder(altså 1 sett)...Send pm hvis det skulle bli noe av dette. skilt OG holdere eller bare skiltholdere? =p
PenguiN- Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Hva er sannsyneligheten for at politiet ser disse skiltene og sjekker dem fysisk og bøtelegger deg ? hvor "ekte" ser di ut liksom? ser ganske ekte ut for meg utenom di stripene i 2 av bokstavene!? Pris for 2 skilt? (med vanlig regnr)
BreitBau Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Det er vel uansett en sannsynlighet for at de sjekker de, men hvor stor den er er jo ett "hvor langt er ett tau" spørsmål.. Og vet ikke om det er en risk jeg hadde tatt med tanke på at du mest sannsynlig får en tiltale på "Dokumentforfalskning".. Men til showbruk er det jo knall..
Mr E30 Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Pris på 2 skilt? står 500 på første sia ink frakt å plate
Clerion Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Kan få de med vanlig reg for min del, MEN da har du ikke kjøpt dem av meg (= ditt eget ansvar OM det skulle gå til helvete. Men disse ser ekte ut, det må jeg si, veldig pent trykkt. 550 for par med skilt og holdere 500 uten holdere Noterer deg på papiret Mr E30 tar kontakt med hver enkelt om ønske av tekst, adresser, osv når bestillingen skal gjøres. Tråden står forresten i fare for å bli stengt.... Var visst "reklame" skal sies at jeg ikke tjener stort på dette, men syns det er kult og ålreit å kunne skaffe til kvantumsrabatt siden vi bestiller mange sammen. Mvh Clerion
spruddel Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Denne tråden kan jo ikke stenges da dette er fordel for alle parter Tviler på at dette er noe du kommer til å tjene deg rik på. Og uansett fortjener du jo noe for jobben med å bestille osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå