_Atle_ Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Her om dagen skifta jeg traversen på min e30.. Når jeg satte sammen alt, ville plutselig ikke høyre bakhjul snurre.. Venstre bakhjul snurrer som bare det.. Noen som veit hva det kan være?
_Atle_ Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Kun skifta travers ja. Ikke rørt bremser. Hehe, står ikke i gir eller med brekket på når jeg prøver å snurre rundt dekket i lufta.. Og når jeg prøver å kjøre står det bom fast.. Kan kanskje være hjullager, men har ikke hatt noe støy fra hjula før jeg jekka opp bilen og skifta travers. Når traversen røk kjørte jeg bilen 4-500 meter før jeg skifta den.. Kan det ha noe å si?
_Atle_ Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Var ute en tur nå. Jeg fikk snurra hjulet såvidt rundt frem og tilbake men det var minimalt. Virka som det var en "mekanisk sperre". Stikkaksling bevegde seg.
_Atle_ Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Kan det være håndbrekkwiren som er montert feil? Har aldri hatt den av, men kan kanskje være den alikevel? Når jeg skifta traversen skrudde jeg av bærebroene og vippa de bort, så jeg hadde aldri av håndbrekkvaieren..
_Atle_ Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 det er iallefall ikke bremser som er problemet.. skrudde av trommelen og fremdeles går det nesten ikke å snurre på navet.. Noen som har noen tips til ting som kan være galt? Edit: Når jeg vrir stikkakselen det jeg kan frem og tilbake ser jeg att stikkakselen på andre siden beveger seg.. Så da er vel diffen også utelukket.. Noen tips?
|Ole| Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Eg vil tippe hjullager og, har vel fått seg en kakk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå