laxen Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Heisann, skal godkjenne senkesettet mitt over helga men bilen er ikke eu-godkjent enda (må godkjenne senkesett først) og har ikke betalt årsavgift. Vil dette bli noe problem?
PowerPro Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Nei, får ikke bilen eu godkjent uten at senkesett er godkjent. Gjorde det samme selv like før jul. Må ha senkesettet skrivi i vognkortet før du sender den på eu godkjenning:) NB: Svarte ang eu godkjenninga, aner ikke noe om hvordan de reagerer hvis du ikke har betalt årsavgift.
laxen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Fikk godkjent senkesettet, men han krevde at jeg måtte komme til han, samme personen, for EU kontroll også? Kan han virkelig kreve at jeg må komme dit eller kan jeg bestille hos noen andre uten problem?
Haug530D Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Fikk godkjent senkesettet, men han krevde at jeg måtte komme til han, samme personen, for EU kontroll også? Kan han virkelig kreve at jeg må komme dit eller kan jeg bestille hos noen andre uten problem? Kan nok kreve det ja, BT er ett kontroll organ uten like.
TheBirg Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Har du stemplet godkjennt senkesett i vognkortet har han gjort jobben sin. EU kontroll kan man ta på hvilkensomhelst godkjennt verksted.
laxen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Jaha, fikk med en etterkontroll lapp der han kryssa av felg/dekk og eksos som "mangler" også sa han at jeg skulle komme tilbake dit å ta eu kontrollen... men likte han fyren dårlig for å si det slik
2mMy Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 jeg fikk også beskjed om å dra tilbake til verkstedet der jeg tok kontrollen for å ta etterkontroll!
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Jaha, fikk med en etterkontroll lapp der han kryssa av felg/dekk og eksos som "mangler" også sa han at jeg skulle komme tilbake dit å ta eu kontrollen... men likte han fyren dårlig for å si det slik Om du fikk mangellapp på dekk, felger og eksos så må du på bt ja. Men det er ikke eu godkjenning, det er godkjenning for å få dette inn i vognkortet også...
hillmar Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Kan hende han mente at du skulle komme tilbake og vise felger og eksos og at han da kunne ta eu sammtidig. Uansett skal du være fornøyd med at han ikke klippet skiltene dine. Hvis tia for eu er utgått kunne han gjort det hvis han var skikkelig drittsekk.
Mr E30 Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 det som du kan gjøre er å godkjenne alt utenom senk så tar BT seg av etterkontrollen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå