Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, skal godkjenne senkesettet mitt over helga men bilen er ikke eu-godkjent enda (må godkjenne senkesett først) og har ikke betalt årsavgift.

Vil dette bli noe problem? :?

Skrevet

Nei, får ikke bilen eu godkjent uten at senkesett er godkjent.

Gjorde det samme selv like før jul.

Må ha senkesettet skrivi i vognkortet før du sender den på eu godkjenning:)

NB: Svarte ang eu godkjenninga, aner ikke noe om hvordan de reagerer hvis du ikke har betalt årsavgift.

Skrevet

Fikk godkjent senkesettet, men han krevde at jeg måtte komme til han, samme personen, for EU kontroll også? Kan han virkelig kreve at jeg må komme dit eller kan jeg bestille hos noen andre uten problem? :roll:

Skrevet
Fikk godkjent senkesettet, men han krevde at jeg måtte komme til han, samme personen, for EU kontroll også? Kan han virkelig kreve at jeg må komme dit eller kan jeg bestille hos noen andre uten problem? :roll:

Kan nok kreve det ja, BT er ett kontroll organ uten like.

Skrevet

Jaha, fikk med en etterkontroll lapp der han kryssa av felg/dekk og eksos som "mangler" :? også sa han at jeg skulle komme tilbake dit å ta eu kontrollen... men likte han fyren dårlig for å si det slik :lol:

Skrevet

jeg fikk også beskjed om å dra tilbake til verkstedet der jeg tok kontrollen for å ta etterkontroll!

Skrevet
Jaha, fikk med en etterkontroll lapp der han kryssa av felg/dekk og eksos som "mangler" :? også sa han at jeg skulle komme tilbake dit å ta eu kontrollen... men likte han fyren dårlig for å si det slik :lol:

Om du fikk mangellapp på dekk, felger og eksos så må du på bt ja. Men det er ikke eu godkjenning, det er godkjenning for å få dette inn i vognkortet også...

Skrevet

Kan hende han mente at du skulle komme tilbake og vise felger og eksos og at han da kunne ta eu sammtidig.

Uansett skal du være fornøyd med at han ikke klippet skiltene dine. Hvis tia for eu er utgått kunne han gjort det hvis han var skikkelig drittsekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...