Omnislash Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Det er en eller annen jævel som har lagt ut bilen min med den forrige eiers annonse på finn.no Navn, adresse og tlfnummer har ingen sammenheng. Når man søker opp på kjennemerket dukker mitt navn opp og "kjøpere" søker opp via brreg.no og finner nummer til mine besteforeldre på gulesider.. Flere som har oppdaget eller opplevd dette? Bilen min er verdt 300 K, og bilen står til salgs for 99.000,- !!
S.Arnesen Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 er ofte slike ting på finn.no. Send de en mail om saken...
Mr.Silver Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Visse folk har det bare helt utrolig morsomt om dagene... Kjipt for de det går utover...
a.pedersen Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 så den anonsn iste. stusa jæveli på prisn:/skjøne ikke koffer folk har glede av sånt. send mail til finn.
Omnislash Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Skal kontakte finn.no imorgen når dem er å få tak i via tlf. Det er pinsehelg så er vel ingen på jobb der. Grunnen til at folk gjør dette, er for å få noen til å kjøpe bilen på forskudd, siden prisen er så lav. Noen er faktisk "dumme" nok til å gå fem på, fordi disse menneskene lever av å svindle og vet å prate for seg og kan kunsten i å selge/svindle. Det har visst vært i avisa flere ganger om folk som har blitt lurt på samme måte. Denne bilen har blitt lagt ut for falsk annonse 2 ganger før, så nå begynner det å friste å få kjennemerket endret. De 2 gangene før, var det forrige eier som var utsatt for. Men det er ikke noe moro når så mange mennesker blir innvolvert.
Mr.Silver Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Skal kontakte finn.no imorgen når dem er å få tak i via tlf.Det er pinsehelg så er vel ingen på jobb der. Grunnen til at folk gjør dette, er for å få noen til å kjøpe bilen på forskudd, siden prisen er så lav. Noen er faktisk "dumme" nok til å gå fem på, fordi disse menneskene lever av å svindle og vet å prate for seg og kan kunsten i å selge/svindle. Det har visst vært i avisa flere ganger om folk som har blitt lurt på samme måte. Denne bilen har blitt lagt ut for falsk annonse 2 ganger før, så nå begynner det å friste å få kjennemerket endret. De 2 gangene før, var det forrige eier som var utsatt for. Men det er ikke noe moro når så mange mennesker blir innvolvert. Finn.no`s kundeservice skal være mulig å treffe i morgen også..
Weltzin Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Har vært mye av slike annonser på finn i det siste. sendte klage på en som helt tydlig va falsk på mail en dag, fant også originalannonsen som jeg la ved link på. Fikk bare hyggelige svar fra finn
Bmw101 Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 er vell en av våre nye landsmenn dette? Faktisk ikke, dette er faktisk utført av en nordmann. Spør du meg er jeg ikke så veldig overrasket, tendensene ved sånne svindler tilfeller er at nordmenn i mye større grad er tilbøyelige til å begå slike lovbrudd. Jeg begynner å vurdere og rett og slett passe meg og være skeptisk til annonser som er lagt ut av nordmenn ved kjøp av bildeler og diverse. En liten advarsel til dere i bimmers.
Bmw101 Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Ps; utrolig kjipt trådstarter at du ble utsatt for dette. Vankselig å ta de som holder på og virker det som.
bad_ip Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Hvorfor ikke henvende seg som en potensiell kjøper ? Tenkte litt på det samma. Tipper han ikke vil oppgi noe personalia eller avtale møte pga "reise" ett eller annet. Men jeg ville først vært i tvil ang overføring av så mye penger og tilslutt latet som jeg ville ha bilen. Fått tak i kontonr overført 1 kr til idioten. Sett om navn og slikt dukker opp på nettbanken. Evnt hvilken bank og ringt banken eller levert kontonr til politiet sammens med en anmeldelse. Viss det er de samme som har lagt bilen din ut før så vil de nok iallefall tenke seg om 1 gang før de prøver seg på nytt.
miata Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 "Frode" har også registert mobilen sin på Salima Elkadi, Paalbergsvei 14, 0692 Oslo. Selv om bilen står Begen i anonsen.. Hva med å anmelde fyren ? Han prøver jo å selge din eiendom.. Selv om saken sikkert blir henlagt pgaa bevisets stilling. Så er det hvertfall registrert..
miata Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Lurer litt på hva de lærer bort på Sommerskolen ? Oslo kommune - Utdanningsetaten 29042009 Offentlig journal Periode:24042009 - 24042009 Side16 I Fra: Salima Elkadi Sak: Sommerskolen Oslo 2009 - tilsetting lærere Dok: Søknad - sommerskolen Saksansv: EFP / SOMMER / LJF Saksbeh: ADP / PFO / GY
miata Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 er vell en av våre nye landsmenn dette? Faktisk ikke, dette er faktisk utført av en nordmann. Spør du meg er jeg ikke så veldig overrasket, tendensene ved sånne svindler tilfeller er at nordmenn i mye større grad er tilbøyelige til å begå slike lovbrudd. Jeg begynner å vurdere og rett og slett passe meg og være skeptisk til annonser som er lagt ut av nordmenn ved kjøp av bildeler og diverse. En liten advarsel til dere i bimmers. Muligens han har norsk pass og dermed er normann.. iht mobil nr har han ikke norsk navn.. Regner med det er denne annonsen.. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17655424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå