hermok Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Nettopp handla en 2002 520 Kunne tenkt meg ei plastmatte e.l bak der pga alt smuss som dras inn med barnevogna o.l. Hvor skaffer man sånt? Ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Lettere å finne til touring dette, merkelig nok. Her f.eks http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E34-5-SERIES- ... 1|294%3A50 Fant ikke noen til sedan som sendte til Norge i farta, men finnes sikkert Nøkkelord: E34, rubber, boot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 http://global.ebay.com/BMW_E39_5_SERIES ... 21917/item E-39 sedan EDIT:Nå vet jo ikke jeg om du har sedan eller touring men bruker du linken og bruker global-ebay så vil alle søk komme opp som sender til Norge.Var noe til touring der og.Jeg skal iallefall ha sånn til min sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Glemte å skrive at det er en touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Fikk ikke med meg at det var E39 istad, sorry! Fant en annen her som jeg ville kjøpt hvis jeg var deg: http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E39-5-SERIES- ... 1|294%3A50 27.50 pund er ikke så mye, tror det er under 300kr. Dette er uten frakta da, kan jo bli litt pga. størrelsen på esken? (mulig vekt har mer å si men) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 En annen ting. Hva bruker dere til SIM kortet og telefonen for at den skal passe i inputen? Det blinker rødt på dashbordet nå. Sikkert fordi jeg ikke har SIM kort i, oder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 En annen ting. Hva bruker dere til SIM kortet og telefonen for at den skal passe i inputen? Det blinker rødt på dashbordet nå. Sikkert fordi jeg ikke har SIM kort i, oder? Skjønner ikke helt hva du mener med at telefonen skal passe i inputen? Grunnen til at det blinker rødt er at det ikke er sim i telefonen ja... Jeg tror jeg har samme type telefon som deg, for jeg får heller ikke satt i sim. Ser for meg ut som om man må ha sim av kreditkorttype? Jeg har forøvrig 2001 e39 med siemens telefon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Ja, kredittkort type størrelse SIM trengs. Kan det skaffes? Hvordan fikk du vekk blinkinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 GS har jo kampanje på sånne matter nå, koster 410,- vet ikke om det er til bare Sedan men regner nesten med at det er til Touring også. Glemte å si at dette er orginale matter. Delenr: 82129413180 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Anbefaler de originale mattene som har type 2-3 cm høy kant rundt hele. Tror de finnes til E39 også. Da kan det flyte rundt med gjørme og vann der uten at det gjør noe, bare å ta ut matta, tømme av og spyle ren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Fikk svar fra england, ebay. De ville ikke sende. Får vel høre med GS. Finns instruksjonsbok på norsk å få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AkselN Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Har selv en E61 520d touring 2010 med automatisk bakluke, ser flere steder at bagasjeromsmattene ikke kan brukes med automatisk bakluke, noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Går fint det, har det selv. Grunnen til at dette liksom ikke er mulig er at den litt for lett kan komme i klem, men luken stopper når dette skjer, så jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå