frodekrs Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Jeg har da med lyd-demping jeg Blei det stor forsjell på lyden forhold til det orginale når du tok med lyd-demping?
///Naitsirk Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 ja blei bra forskjell ja Buldring på lavt turtall og skarp sekser lyd over 3000..hehe blei enda bedre lyd da jeg bytta til 2,8 liter og
Nytern Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Aiaiai, det er jo vanskelig! Høres da gromt nok ut med lyddemping .. Kan ikke noen legge ut et klipp av en flyby med dette anlegget da? Er da en virkelig får inntrykk av lyden Det perfekte for meg må være å ende opp med en bil som cruiser relativt stille for så å våkne til liv når pedalen nærmer seg gulvet
///Naitsirk Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Hehe..nei er ikke rare jobben det Værre var det å få på diffbrems Kan prøve å få lånt kameraet til kompissen min igjen jeg å få filma litt, har noen snutter fra overigår men da bare gviner det i dekka så hører ikke så mye fra eksosen hehe
Nytern Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Hehe..nei er ikke rare jobben det Værre var det å få på diffbrems Kan prøve å få lånt kameraet til kompissen min igjen jeg å få filma litt, har noen snutter fra overigår men da bare gviner det i dekka så hører ikke så mye fra eksosen hehe Da hadde du virkelig gjort meg og sikkert flere her en stor tjeneste! Og btw.. Hvit E39.. SNADDER!
Nytern Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Ett siste spm, Naitsirk! Ser du skriver i tråden din at anlegget ikke var rustfritt alikevel, stemmer virkelig dette? Teit av selger å feilinformere da..
///Naitsirk Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Mesteparten av det er rustfritt, men det tversover-røret er ikke det
Nytern Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Ahh! Da er det greie saker.. Lønn, kom til meg og ehh vik fra meg igjen!
///Naitsirk Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Haha Feriepenger og skattepenger gikk fort unna her i gården ihvertfall
Rayen Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Hehe..nei er ikke rare jobben det Værre var det å få på diffbrems Kan prøve å få lånt kameraet til kompissen min igjen jeg å få filma litt, har noen snutter fra overigår men da bare gviner det i dekka så hører ikke så mye fra eksosen hehe laoen.. er det på samme side du har bestilt denne eksosen? vurderer sterkt en selv.. Og har du diff.brems på din e39 no? kor mye sperre er det? og er dette mulig og få te 523? trodde du kun fikk dette på m5 ? når det gjaldt e39.. mvh
///Naitsirk Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Jeg kjøpte fra samme karen ja =) Kjempe service fra hans side og svarte kjapt på mailer. Kjører med diffbrems jeg nå ja Fy faen å gøy det er Og det er fullt mulig å få på det i 523'n også.. klin likt som på 520. Er 25% brems som er standard m5-diff
Rayen Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Jeg kjøpte fra samme karen ja =) Kjempe service fra hans side og svarte kjapt på mailer. Kjører med diffbrems jeg nå ja Fy faen å gøy det er Og det er fullt mulig å få på det i 523'n også.. klin likt som på 520. Er 25% brems som er standard m5-diff Okei..kor får eg tak i slik diff då? og ka ligger dte på i pris? er det bare og hvie den rett på? eller må noe bygges om!..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå