Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Aiaiai, det er jo vanskelig! Høres da gromt nok ut med lyddemping :!: .. Kan ikke noen legge ut et klipp av en flyby med dette anlegget da? Er da en virkelig får inntrykk av lyden :D

Det perfekte for meg må være å ende opp med en bil som cruiser relativt stille for så å våkne til liv når pedalen nærmer seg gulvet :)

Skrevet

Hehe..nei er ikke rare jobben det :wink: Værre var det å få på diffbrems :P

Kan prøve å få lånt kameraet til kompissen min igjen jeg å få filma litt, har noen snutter fra overigår men da bare gviner det i dekka så hører ikke så mye fra eksosen :lol: hehe 8)

Skrevet

Kan prøve å få lånt kameraet til kompissen min igjen jeg å få filma litt, har noen snutter fra overigår men da bare gviner det i dekka så hører ikke så mye fra eksosen :lol: hehe 8)

Da hadde du virkelig gjort meg og sikkert flere her en stor tjeneste! :D

Og btw.. Hvit E39.. SNADDER! :D

Skrevet

Ett siste spm, Naitsirk! Ser du skriver i tråden din at anlegget ikke var rustfritt alikevel, stemmer virkelig dette? Teit av selger å feilinformere da..

Skrevet

laoen.. er det på samme side du har bestilt denne eksosen? vurderer sterkt en selv..

Og har du diff.brems på din e39 no? kor mye sperre er det? og er dette mulig og få te 523? trodde du kun fikk dette på m5 ? når det gjaldt e39..

mvh

Skrevet

Jeg kjøpte fra samme karen ja =) Kjempe service fra hans side og svarte kjapt på mailer.

Kjører med diffbrems jeg nå ja 8) Fy faen å gøy det er :D Og det er fullt mulig å få på det i 523'n også.. klin likt som på 520. Er 25% brems som er standard m5-diff

Skrevet
Jeg kjøpte fra samme karen ja =) Kjempe service fra hans side og svarte kjapt på mailer.

Kjører med diffbrems jeg nå ja 8) Fy faen å gøy det er :D Og det er fullt mulig å få på det i 523'n også.. klin likt som på 520. Er 25% brems som er standard m5-diff

Okei..kor får eg tak i slik diff då? og ka ligger dte på i pris? er det bare og hvie den rett på? eller må noe bygges om!..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...