Mpowerman Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Fant etter lang leting ett firma som selger dette i rustfritt til en overkommelig pris. Kjøpte dette til min E39 og er kjempefornøyd Kom på ca 3200,- inkl moms og toll for 4rørs. Kan anbefales på det varmeste http://shop.ebay.co.uk/merchant/backboxes_W0QQ_nkwZQQ_armrsZ1QQ_fromZ Til E39: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Fått det på også? hvordan er lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Dette var jo ekstremt billig. Kan dette være noe kvalitet da? Er det noe kjent merke? Og hvordan ble lyden i forhold til klassiske eisenmann, supersprint, scorpion etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Lyden ble helt perfekt!! Passselig buldring på tomgang og en nydelig sekserlyd ved pådrag Kvaliteten var mye mye bedre enn prisen skulle tilsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 bestill ett til meg å da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Legge ut lydklipp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Bør kanskje nevnes at dette trolig ikke kan kombineres med krok bak. Det gjør ihvertfall ikke de som GS fører. Surt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Samme som jeg satte på min e39 i vinter det Fin lyd ja Hmm..har da krok bak enda jeg " Diesel Power"..så det er ikke noe problem. Mitt kom på 2500 forresten hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Hvordan passer dette overrens med de orginale festene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 må mekke litt nye fester selv..men får brukt det ene orginalfeste. Synd jeg ikke tok noe særlig bilder da jeg gjorde det så kunne du ha sett hvordan jeg festa det Edit: Skal hive meg under bilen og ta noen bilder for deg jeg Sånn ble nå ihvertfall resultatet Fremre feste på sjåførside, brukte orginalfestet her Lagde overgang fra mellompotta til bakpotta..jaja ikke verdens beste flow men det duger..hehe Bakre feste på sjåførside, dette blei hjemmemekk, men ble bra det:) Feste på passasjerside, vanskelig å få noe særlig inntrykk her på hvordan jeg gjorde det ser jeg, fulgte med ett "oppheng" av noe slag som jeg benyttet på denne siden. Sånn så det ut da jeg fikk det ut av esken å skrudd det sammen. Må bare bøy og benne til de stålrørene for å få de "sånn som man øsnker". Tar litt tid akkurat den delen hvis man vil ha ett bra resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Her er ett lydklipp oxo.. http://www.youtube.com/watch?v=ZuJ7zA4zI1A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Har du ett bilde av hvordan det set ut bak krok-dekselet? Har liggende org avtagbar M5 krok, men vet ikke om jeg får den på nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Hmm..mente du tauekroken eller hengerfestet? Her er bilde av begge to uansett.. Feste til tauekrok Hengerfeste oppheng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Blir ikke noen gruppe bestilling på dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Nice lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå