Sandersen Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 jeg skal leie en fiesta 1L når jeg skal til sardinia/alghero/italia 5juli (uuuuuu) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Jeg har brukt så mye penger på bilen i vår så blir ingen luksus ferie på meg. Derfor reiser jeg nok til Danmark og kansje litt videre nedover for å teste litt fart og se noe nytt. Frankrike frister veldig. God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Tja, jeg lurte på om jeg skulle ta meg en tur til Ålesund, når bilen er fiks ferdig, besøke onkel, så stoppe innom Lillehammer på turen hjem, og kjøre Gjøvik siden ned igjen. Blir noe kjempetur men.. Hehe, God sommer alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Komme oppom å tute når du kjører forbi Lillehammer Lyst å se bilen din når den er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Hehe, ja tuter igjennom hele Lillehammer, så da for du bare holde øra oppe Neida, kan vi ikke avtale et sted hvor vi skal møtes da? Hadde vært kult og sett bilen din ferdig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Krysser bare fingra for at det blir fler treff i sommer jeg Kunne tenkt meg å se flere av bilene til folk i hed-opp. Kan jo være dem fikser noe på sensommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Skal til sverige en ukes tid i uke 30 med en liten gjeng, har lovet meg til å kjøre men med tanke på hvordan det går med M-bilen og biltilsynet som trodde de hadde time for godkjenning i august en gang så er jeg redd jeg må kjøpe meg en midlertidig bil:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Har hatt raske turer til Sverige og Bergen denne uka. Meg og dama setter oss i bilen en gang i august, med penger og drivstoff og bare kjører...hvor vi havner vet ingen, ikke engang vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå