heineoen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 What? Ei venninde av meg på sena der jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Den er ikke død.. Bare rasa motor;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Er ikke MonicaM3 sin kanarigule som ble krasjet? Håper ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Tror ikke det nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Er ikke MonicaM3 sin kanarigule som ble krasjet? Håper ikke det! Niks, ingen fare.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Aner ikke..Har ikke funnet noe info på Gatebil.no heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 A-dekk sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Ta en titt på linken min.. ikke så vanskelig det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Yber grom den E28, kjørte meget godt og kjempe morsomt at ikke værmannsen har E30 eller Nissan. Er det M5 motor i den? S38B38? Har du noen flere bilder av ulykkes bilen min?? Denne her det? Fikk ikke med meg at den var død Ja den der ja, takker. Gr til at jeg bare kjørte 2-3 runder, var at nye dekk ikke holder mere for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Yber grom den E28, kjørte meget godt og kjempe morsomt at ikke værmannsen har E30 eller Nissan. Er det M5 motor i den? S38B38? Har du noen flere bilder av ulykkes bilen min?? Hei Yngve! Stemmer at det er en s38b36 motor i den. FUngerte veldig greit med det oppgraderte understellet og diffen. Var hvertfall moro å få skrense littegrann igjen. Var nede hos deg sammen med Trond S. på torsdag i forrige uke og henta M3 deler til bilen hans. Skal hilse fra Trond! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Ja det stemmer, ble bremsene hans bra`? He he, har mye deler rundtforbi på biler, som brukes godt. Det er gøy å se at ting virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Han er storfornøyd med bremsa han. Mye bedre enn 316i bremser hvertfall Synd med bilen din, men hørte det løste seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 mye bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Diggbart!! Gleder meg til helga igjen Skal vel slenge på R-dekka da Rune? De er på allerede. Får prøve å kjøre litt spor også, se om jeg klarer det Sliter med litt fjusk i motoren, men trur kanskje det kan være lambdasonden som har blitt druknet i bensin på turen til tyskland i fjor sommer. Er vel ikke bra for sonden og drukne i bensin i 270 mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Skulle hatt råd til å dra bort igjenn til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå