kvammis Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Selger rondellene nå. Brukt ca 1mnd. Felgpakke 235/40 og265/35-18 Kumho KU31 Nypris hos gs 12000,- Bud over 7 ? Er til E39/E34 såvidt jeg vet For de som ikke vet hvordan de ser ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Strøkne uten sår og skrammer antar jeg? Medfølger kvittering (har ingen interesse av pris eller hva du har betalt, men dokumenterer bare det jeg kjøper til bilen)? Kan jo starte med 5500,- + frakt - så har vi startet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Såklart strøkent Kvittering vet jeg ikke hvor er, men kan skaffe det hvis kjøper ønsker det. Bud notert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Svindlaren skal selge felger ja Ikkje bli overraska om dere får en pakke med stålfelger i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Har aldri svindlet noen, og med mindre du er interessert i noe jeg har å selge ser jeg helst at du gir faen i å poste.. Ser helst at felgene blir hentet og da kan kjøper få lov til å sømfare felgene så mye de vil.. Men kan sende hvis kjøper ønsker dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Nytt bud: 7000,- inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yeah_dude Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Hvor mye er frakten på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Frakten kommer på 606,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmirh Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 hei er intr i felgene dine kan hentes og send meg pm med mobb nr ditt så tar jeg kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Mht. budet på 7000kr inkl. frakt (606,-) byr jeg deg 6500kr + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 De passer 7 serie også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 7000+ frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Lars Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Gir deg 7000,- på søndag og henter de selv, vis de fremdeles er der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Svindlaren skal selge felger jaIkkje bli overraska om dere får en pakke med stålfelger i posten Hva faen feiler det deg'a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 skjer med at felga jeg har lyst på er i bergen :S jaja, lykke til med salget, er tøffe felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå