Haug530D Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Er en kjenning av meg som skal ha byttet støtdempere foran, hva skal jeg ta for noe sånnt? er som sagt bare en kjenning ikke en nær kammerat altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Ingen som har noen formeninger? eventuelt pris på dette gjort hos verksted sånn at jeg har noe å gå utifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Snakker vel svartjobb her, så er vel bare og si at du vil ha 4-500 spenn pr time det. Går da ut ifra at du kan skru bil, og ikke buker halve natta på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 1000-1500kr er vel greit for en slik jobb. Tar jo ikke lange stunden å bytte to dempere. Så sant ikke alt sitter rusta fast osv osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå