Gå til innhold

Et par ting å kaste seg over.....

jolly
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av å høre om sånn driiiit. Så mye tull.

Han ene kommenterer at reaksjonstiden øker ved å sette ned fartsgrensa fra 80 til 70, men da tenker han ikke på at folk blir uoppmerksomme og må legge seg i baksetet for å sove seg gjennom kjedsomheten når det går for sakte.

Det tryggeste er å kjøre på grensa til å miste lappen og gjerne over, så er man oppmerksom på både fotobokser, politi og andre farer som lurer langs veikanten. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av å diskutere. Er en grunn til at jeg aldri ser Tabloid. hater å se på at folk diskuterer og krangler.

kommer aldri til å skje noe med norske veier, hvertfall ikke uten at vi som kjører bil må ut med MYE mer i avgifter og bompenger.. er spent på hvordan det blir fremover mtp e6 mellom jessheim og lillehammer (eller hvor langt nord den nye strekningen blir).. blir sikkert ruinert for en tur til Oslo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av å diskutere. Er en grunn til at jeg aldri ser Tabloid. hater å se på at folk diskuterer og krangler.

kommer aldri til å skje noe med norske veier, hvertfall ikke uten at vi som kjører bil må ut med MYE mer i avgifter og bompenger.. er spent på hvordan det blir fremover mtp e6 mellom jessheim og lillehammer (eller hvor langt nord den nye strekningen blir).. blir sikkert ruinert for en tur til Oslo :P

ja, det blir satt opp flere automatiske bommer på veien. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...