Gå til innhold

Min E36 Coupe( SOLGT! )


Anbefalte innlegg

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker for hyggelige tilbakemelinger. er veldig fornøyd med bilen selv. og var vel flaks jeg fikk tak i selger først og faktisk fikk han til å holde den av til meg. men bilen blir nok enda bedre etterhvert. har litt små planer for den som mulig kommer fram når jeg får bestemt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest hele tråden får jeg bare stille meg i rekken og gratulere med en veldig flott bil som du bør beholde som den er, kanskje med unntak av et senkesett? :wink:

hehe takk for det. har vurdert dette. men vet liksom ikke helt siden høyden ikke er så høy heller, pluss at ingen har om trent bil med orginalfjører i den standen som denne.

Slenger meg på her å må si at du har en meget pen bil å godt det er noen som holder motorrommet/interiør strøkent :)

Er motorrommet strøkent er som regel bilen det også :wink:

hehe takk for det. hehe motoren skal være rein den også vettu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
sher det noe her om dagen da? :)

skjer vel ikke mye egentlig hehe. annet en at bilen står hjemme hos mor og far siden jeg ikke vil ha den ute i gata her. vurderer også og selge den siden jeg har tenkt på en vanlig bruks bil i stede. og KM på bilen nå er 137500 og var 135800 når jeg kjøpte den. så om noen vil ha en rust fri pen E36 må dere bare skrike ut :wink:

Er en fin E36 du har carl haakon :)

takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tror nok ikke du er den eneste som synes det nei :P men problemet er at jeg nesten ikek bruker den vett, går til jobb som er rett nedi her også går jeg hjem etter på. så er det kun i helga jeg får tatt turen hjem så jeg kan bruke den. vil ikke ha den stående ute i gata, får det første er stundent fest huset eller hva det kalles rett på andre siden av veien også bor kattene rundt her på biler :P men som sagt ingen ting er bestemt. vertfall åpen får bud om ikke noe anna :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...