Gå til innhold

Min E36 Coupe( SOLGT! )


Anbefalte innlegg

takker for det, hehe ja har en liten førelse at det er veldig få i den klassen gitt. de snakka på at det var mange som de var usikkre på om de kunne ha de i modifisert eller orginal. min ble vertfall i orginal og den er så si det uten om noen små ting. men de tinga som har kommet i etter tid er jo orginalt BMW da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ville sagt at det er naturlig å stille i originalklassen dersom bilen din ser original ut.. Om du har brukt eksospotter fra kina (bare eksempel) spiller ingen rolle dersom det ser originalt ut..

Min mening hvertfall.. De av dere som ligger tett inntil grensene vil jo alltid debattere dette, men det vil uansett være vanskelig å trekke den grensen uten å risikere at man ender opp med null deltagende i den klassen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt at det er naturlig å stille i originalklassen dersom bilen din ser original ut.. Om du har brukt eksospotter fra kina (bare eksempel) spiller ingen rolle dersom det ser originalt ut..

Min mening hvertfall.. De av dere som ligger tett inntil grensene vil jo alltid debattere dette, men det vil uansett være vanskelig å trekke den grensen uten å risikere at man ender opp med null deltagende i den klassen..

Helt enig.

Er det virklig nøye så er det eit minus trekk poeng på ei utstilling som stiller i orginal klasse,meg ja selfølgelig er det riktig å stille den i orginal klasse, forøvrig ein kjempe flott E36, gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at man stilte i noen klasse jeg... Bare parkerte bilen jeg. Forøvrig fin bil du har, visste ikke at den var din. :) Lekkert interiør...

har tilfeldigvis ein Capri stående og på treffene der blir det bedømt etter hvor orginal bilen er.

Det samme gjør eg bare parkerer bilen.. :wink:

har heller ikkje sett dei he gjort slik bedømming av dei orginale bmwene treffa eg he vore på.

Joda har tusla med den i stund nå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det folkens. jeg har jo anna potte da. og felga er ikke de som satt der fra fabrikk. men skulle de beggynne slik var det like greit og ikke ha noe orginal klasse. men de var ikke så nøye på slikt. bare den ikke hadde andre lykter osv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, snakket med concourse gutta, og de sa, du får trekk på felger og eksos, men det er ikke mye, men lykter har litt å si... men så lenge felgene er til bmw, kopi eller ei, så er de ansett som orginale! ;-)

så din hører nok godt hjemme i orginal CK :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok et helt annet syn på hva en orginalbil er isåfall. I min verden er det nemlig at bilen skal være slik den var da den forlot fabrikken. Med unntak av opplagte ting som dekk og slitedeler.

Det betyr at hvis man har montert utstyr som ikke stod på den orginale utstyrslista - ja da er den modifisert, selv om det er orginalt BMW.

Dette gjør jo selvsagt at så og si ingen havner i denne klassen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vel alt fra den orginale utstyrslista uten om felger. ellers er jeg usikker på om vingen satt der eller ikke. men litt sånn små ting er det altid som har blitt byttet derfor. men slikt skal jeg ta etter hvert.

noen som vet om de ble levert med ratt som har M sømmer orginalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok et helt annet syn på hva en orginalbil er isåfall. I min verden er det nemlig at bilen skal være slik den var da den forlot fabrikken. Med unntak av opplagte ting som dekk og slitedeler.

Det betyr at hvis man har montert utstyr som ikke stod på den orginale utstyrslista - ja da er den modifisert, selv om det er orginalt BMW.

Dette gjør jo selvsagt at så og si ingen havner i denne klassen.. :)

hvis ud hadde vært dommer, burder jo ingen biler stilt i den klassen...

"nei, her ser jeg biltema vindusviskere, trekk for det!"

"oi oi, hva har vi her, grøftelys, nei, det står det ikke i utsyrslista, trekk for det"

"nei, off, har han senka bilen også gitt, skal vi sjå, 30mm foran og 20 bak, ja, det er mer enn den orginale senken, trekk for det"

det går jo ikke... ;-)

orginal, er at det er brukt bmw-deler, og ikke noesærlig annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si jeg er enig med mysild her gitt. men senk er jo greit og trekke på. jeg har selv min orginal sånn. men har jo så klart bytta frontrute og viskere. det er jo ting som må byttes. men så lenge man setter på en orginal BMW vinge eller nye BMW dekk skal da ikke det være trekk. er jo ikke forskjell på om du selv setter på en BMW vinge eller om BMW selv gjore det når den var ny, var jo han som kjøpte bilen den gangen som bestemte det :wink:

men uansett så er det noe vi må ta med dommere så vi får lage en egen tråd om det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis ud hadde vært dommer, burder jo ingen biler stilt i den klassen...

"nei, her ser jeg biltema vindusviskere, trekk for det!"

"oi oi, hva har vi her, grøftelys, nei, det står det ikke i utsyrslista, trekk for det"

"nei, off, har han senka bilen også gitt, skal vi sjå, 30mm foran og 20 bak, ja, det er mer enn den orginale senken, trekk for det"

Haha! Svarte så bra! :D Annen versjon av "joker nord"?

carlhaakon: Gratulerer så mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...